شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5885 |
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ | ارسال توسط :
۰
4
ارسال به دوستان
پ

آیت صفرپورروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تبدیل این میزان اراضی ملی به کشاورزی از سه سال گذشته تاکنون به مرحله اجرا درآمد. وی بیان کرد: این اراضی در قالب۱۶  پلاک اعتراض اشخاص به ملی شدن اراضی در هیات تعیین تکلیف اراضی اختلافی مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله صدور رای […]

آیت صفرپورروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تبدیل این میزان اراضی ملی به کشاورزی از سه سال گذشته تاکنون به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان کرد: این اراضی در قالب۱۶  پلاک اعتراض اشخاص به ملی شدن اراضی در هیات تعیین تکلیف اراضی اختلافی مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله صدور رای نهایی است.
صفرپور ادامه داد: این اراضی در مناطق مختلف شهرستان دامور، طسوج، رودخانه سادات، پهنا له لی، تنگ آبشور و  دیگر مناطق توسط هیات تعیین تکلیف اراضی اختلافی مورد بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: اعتراض زارعان صاحب اراضی، مالکان و صاحبان باغات با تشکیل پرونده از سوی هیات های تعیین و تکلیف اراضی رسیدگی و رای قضایی برای رفع اختلاف صادر می شود.
صفرپور اضافه کرد: هیات تعیین تکلیف اراضی در هر شهرستان با حضور رئیس اداره جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، کارشناس جنگل و مرتع، رئیس اداره امور اراضی و یک قاضی دادگستری برگزار شده است.

وی اراضی کشاورزی شهرستان چرام را ۱۰ هزارو ۵۰۰ و باغی را نیز بیش از چهار هزار هکتار اعلام کرد.

شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید