شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 59138 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

کلنگ زنی ۲ باب مدرسه خیرساز در شهرستان باشت عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه خیرساز در روستا‌های شوش و سعادت آباد در شهرستان باشت آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار داشت: در آئینی با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی، مردم، دانش آموزان […]

کلنگ زنی ۲ باب مدرسه خیرساز در شهرستان باشت

عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه خیرساز در روستا‌های شوش و سعادت آباد در شهرستان باشت آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار داشت: در آئینی با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی، مردم، دانش آموزان و نماینده خَیِر شرکت چتر خوشبختی میهن، عملیات اجرایی دو باب مدرسه ۳ کلاسه در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع در روستا‌های شوش در بخش بوستان و سعادت آباد در بخش مرکزی شهرستان باشت آغاز شد.
سید رضا حسینی نیک با بیان اینکه عملیات ساخت این دو مدرسه تا مهر سال آینده تکمیل می شود؛ ادامه داد: امیدواریم با ساخت مدارس در حاشیه شهر‌ها و روستاها از عزیمت دانش آموزان این مناطق به شهر‌ها برای تحصیل جلوگیری شود.
فریبرز مرادی نماینده خَیِر (از طرف شرکت چتر خوشبختی میهن) عنوان کرد: به همت این شرکت تاکنون ۱۲۰ باب مدرسه در سطح کشور ساخته شد که از این تعداد شش باب در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و دو باب نیز کلنگ زنی شد.
گفتنی است؛ هزینه ساخت این دو باب مدرسه از طریق مالک شرکت بین المللی بازرگانی جهان گستر آرشا حمیدرضا اسکندری و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین می شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید