شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 51900 |
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

پیام سازمان بسیج اصناف شهرستان باشت به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری‌اسلامی ایران: به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، متن پیام به شرح زیر است ، بسم الله الرّحمن الرحیم ۱۲ فروردین را باید جشن مردم‌سالاری دینی و بهار انقلاب اسلامی در پرتو اراده‌ی عمومی مردمی خداجوی، آزادی‌خواه و استقلال‌طلب عنوان کرد‌. روزی […]

پیام سازمان بسیج اصناف شهرستان باشت به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری‌اسلامی ایران:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، متن پیام به شرح زیر است ،

بسم الله الرّحمن الرحیم
۱۲ فروردین را باید جشن مردم‌سالاری دینی و بهار انقلاب اسلامی در پرتو اراده‌ی عمومی مردمی خداجوی، آزادی‌خواه و استقلال‌طلب عنوان کرد‌. روزی که مردم ایران با آری به «جمهوری‌اسلامی» استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت را تثبیت کردند.

اجماع بی‌نظیر مردم ایران اسلامی در یک رفراندوم تاریخی با رای بالای ۹۸ درصدی به جمهوری‌اسلامی، عزم جدی ملتی واحد را نشان می‌دهد که از یوغ ظلم و ستم و استبداد و استکبار زمانه به تنگ آمده بود و با انتخاب جمهوری‌اسلامی، استقلال و آزادی خود را در تمسک به دین خدا و اعتماد و پیروی از مرجعیت دینی یافت و امروز این حرکت ماندگار به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ هوشمندی و دین‌باوری مردم مسلمان ایران اسلامی برای همیشه خواهد ماند.

سازمان بسیج اصناف شهرستان باشت در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری‌اسلامی، این رویداد تاریخی و سرنوشت‌ساز را به ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان باشت تبریک گفته و امیدواریم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ سال «مهار تورم، رشد تولید» نام گرفته است، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و در اجرای منویات مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی) همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار، با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اصناف و بازاریان متدین جهت توسعه و تعالی ایران‌اسلامی و باشت عزیز گام برداریم.

سازمان بسیج اصناف شهرستان باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید