شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 64573 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

پیام تبریک مدیر جهادکشاورزی شهرستان باشت به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به تمام تلاشگران این عرصه به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد، مهندس محمد انصاری مدیر جهادکشاورزی شهرستان باشت با ‌صدور پیامی، فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی تلاشگران این عرصه ‌تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم […]

پیام تبریک مدیر جهادکشاورزی شهرستان باشت به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به تمام تلاشگران این عرصه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد، مهندس محمد انصاری مدیر جهادکشاورزی شهرستان باشت با ‌صدور پیامی، فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی تلاشگران این عرصه ‌تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَهُوَ الَّذِی أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَ‌جْنَا بِهِ نَبَاتَ کُلِّ شَیءٍ فَأَخْرَ‌جْنَا مِنْهُ خَضِرً‌ا نُّخْرِ‌جُ مِنْهُ حَبًّا مُّتَرَ‌اکِبًا

و هم اوست خدایی که از آسمان آبی فرو بارید پس هر نبات را بدان رویاندیم و سبزه ها را از زمین برون آوردیم و از آن سبزه ها دانه هایی که بر روی هم چیده شده بیرون آوردیم (سوره انعام آیه ۹۹)

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی، روز جهاد کشاورزی است.

بی شک کشاورزی یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن‌هاى بزرگ، به شمار می‌آید و ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه‌ای منحصر به فرد و آینده‌ای درخشان در زمینه کشاورزى است.

کشاورزی، پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصادی در هر کشور است چرا که علاوه بر خودکفایی ، زمینه اشتغال پایدار، پیشرفت و آبادانی را فراهم می‌آورد و یکى از عناصر مهم در استقلال و عدم وابستگی کشورها به شمار می‌رود.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی، این ایام فرخنده را به تمامی کشاورزان پرتلاش، تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی، تولید کنندگان، بهره‌برداران، کارشناسان و متخصصان عزیز و تلاشگران عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان باشت تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق دارم دست اندرکاران جهاد کشاورزی بتوانند با خدمت رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان منطقه، حضور فعال در روستاها، منشا خیر و برکت برای مردمان شریف این دیار باشند.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید