شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3072 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

پیام تسلیت شهردار و شورای اسلامی شهر باشت به مناسبت شهادت حضرت زین العابدین (ع) به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت شهردار و اعضای شورای شهر باشت طی پیامی، شهادت جانسوز چهارمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت سید الساجدین، امام سجاد (ع) را بر شیعیان و داغداران این مصیبت عظمی تسلیت گفتند. ،متن […]

پیام تسلیت شهردار و شورای اسلامی شهر باشت به مناسبت شهادت حضرت زین العابدین (ع)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت شهردار و اعضای شورای شهر باشت طی پیامی، شهادت جانسوز چهارمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت سید الساجدین، امام سجاد (ع) را بر شیعیان و داغداران این مصیبت عظمی تسلیت گفتند. ،متن کامل این پیام بدین شرح است:
امام سجّاد علیه السلام، پاسدار «وحى نبوى» و «خط علوى» و «شورحسینى» بود. در برابر خدا، «سجّاد» بود و هرگز در برابر ظالمان، سرِ تسلیم فرود نیاورد و چهره بر درگاه ارباب قدرت نسود.
اینجانبان شهادت شاهد کربلا، بزرگ مرد مناجات، امام عابدان و عارفان، راوی حکایت عشق در نینوا، ‌داغدار لاله های کربلا، امام کاروان اسراء، تبدیل کننده دعا به سلاح، آقا علی بن الحسین حضرت زین العابدین (علیه سلام ) را به عموم شیعیان بخصوص مردم دیندار و شریف شهرستان شهر باشت تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و از خداوند متعال طلب بهره مندی از ادعیه و مناجاتهای خالصانه صحیفه سجادیه در زندگی روزمره همگان را مسئلت دارم.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید