شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5332 |
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ | ارسال توسط :
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان باشت با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسم رب الشهداء والصدیقین یک سال از شهادت سردار رشید اسلام […]

فرماندار شهرستان باشت با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

یک سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می‌گذرد، سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود. ایشان نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند و الحق که نام سردار دل‌ها برازنده او بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز ایران اسلامی و گرامیداشت هفته بصیرت، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید