شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 4664 |
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

غلام رضا تاجگردون در جمع مردم منصور آباد باشت : اگر کار برای رضای خدا باشد و به معاد اعتقاد داشته باشیم شاهد اقدامات غیر اخلاقی نخواهیم بود. نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم منصور آباد باشت دیدار و از نزدیک با آنها به گفت و گو نشست. به گزارش […]

غلام رضا تاجگردون در جمع مردم منصور آباد باشت : اگر کار برای رضای خدا باشد و به معاد اعتقاد داشته باشیم شاهد اقدامات غیر اخلاقی نخواهیم بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم منصور آباد باشت دیدار و از نزدیک با آنها به گفت و گو نشست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت : غلام رضا تاجگردون در جمع مردم منصور آباد باشت ضمن تشکر از حضور جوانان در کنار ریش سفیدان در راستای تصمیم گیری عاقلانه و منطقی برای انتخابی صحیح و شایسته اظهار داشت : وجود و شرکت شما عزیزان در این گونه جلسات بارقه امید را در دل جاری میکند.

تاجگردون تصریح کرد : مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما خیلی مهم است زیرا یکی از مولفه‌های ارتقای ملی است که انسجام و وحدت را ایجاد و افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد : در طوایف مختلف که دیدار دارم مشخص است مردم انتخاب گذشته رو دارند ، ما هم محکم هستیم و ایستادگی خواهیم کرد و کارهای نصفه ای را که برای شما آغاز شده به ثمر خواهم رساند .

تاجگردون با تاکید بر فراهم کردن شور و نشاط انتخاباتی گفت: تحقق این مهم لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات است .

وی ادامه داد : احساس مسئولیت رای دهندگان حتی یک پیرزن برای ما مهم است زیرا امر انتخابات باید بصورت تصمیم جمعی باشد .

تاجگردون با نکوهش اقدامات غیر اخلاقی انتخاباتی افزود: اگر کار برای رضای خدا باشد و به معاد و روز رستاخیز اعتقاد داشته باشیم شاهد اقدامات غیر اخلاقی نخواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرفداران کاندیدا نیز برای تبلیغ و رای آوری کاندیدای مورد علاقه خود از افتراء، توهین و هتک حیثیت کاندیداهای دیگر و طرفداران آنها پرهیز کنند.

وی خطاب به حامیان خویش گفت : تا ۲ اسفند زمان زیادی باقی نمانده ، برخی مردم نیز آرامش ندارند و از آنجایی که سلامت انتخابات به همراه شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم مد نظر است لذا شما عزیزان تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم بکار ببندید .

تاجگردون در خاتمه رعایت اخلاق و قانون را توسط همه هواداران خویش و دیگر کاندیدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و هوادارانشان مورد تاکید قرار داد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید