شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5140 |
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۰ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ساختمان بخشدار ی مرکزی شهرستان باشت ضد عفونی شد . بخشدار مرکزی باشت از اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی ساختمان بخشداری، دهیاری‌ها‌، مدارس و سایر اماکن عمومی برای پیشگیری از شیوع “کرونا” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، مهرداد انباز پور بخشدار مرکزی باشت در این خصوص گفت: در راستای اجرای […]

ساختمان بخشدار ی مرکزی شهرستان باشت ضد عفونی شد .

بخشدار مرکزی باشت از اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی ساختمان بخشداری، دهیاری‌ها‌، مدارس و سایر اماکن عمومی برای پیشگیری از شیوع “کرونا” خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، مهرداد انباز پور بخشدار مرکزی باشت در این خصوص گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با “کرونا ویروس” در شهرستان باشت و لزوم حفظ سلامت مردم، عملیات بهداشتی گندزدایی و ضدعفونی ساختمان بخشداری، دهیاری‌ها، مدارس و همه اماکن عمومی شهر و روستاها انجام شد.
وی افزود: با توجه به مقاومت بالا و انتشار سریع ویروس کرونا، عملیات گندزدایی در سطح شهر و روستاها به‌طور مستمر تا پایان دوران شیوع این بیماری ادامه خواهد داشت.
بخشدار مرکزی باشت تصریح کرد: مبارزه با ویروس کرونا مستلزم همکاری و همراهی مردم و مسئولان است و در این بین دهیاران نقش ویژه‌ای در آگاه‌سازی روستاییان و کمک به ارتقای بهداشت محیط در روستاها دارند.
وی با بیان اینکه با همکاری بخشداری و دهیاری‌ها اطلاع‌رسانی درخصوص “کرونا ویروس” از طریق نصب بنرهای آموزشی در سطح روستاها صورت گرفته، گفت: خانه‌های بهداشت روستایی نیز برای ارائه خدمات در زمینه مقابله با کرونا آمادگی لازم را دارند.
انباز پور از مردم شهرستان خواست با رعایت توصیه‌های بهداشتی از گسترش این بیماری پیشگیری کنند و افزود: از فعالان دامپروری در روستاهای منطقه نیز می‌خواهم اصول بهداشتی را در ارتباط با دام و طیور مورد توجه قرار دهند. بخشدارمرکزی باشت در پایان از همکاری اداره دامپزشکی شهرستان باشت تقدیر و تشکر نمود .

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید