شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 64298 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

دیدار مسؤل اداره تبلیغات اسلامی با فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه در باشت به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، طی نشستی که در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه باشت برگزار شد،حجت الاسلام محمود اندیشه مسؤل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با فرمانده جدید این ناحیه دیدار کرد. مسؤل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت […]

دیدار مسؤل اداره تبلیغات اسلامی با فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه در باشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، طی نشستی که در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه باشت برگزار شد،حجت الاسلام محمود اندیشه مسؤل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با فرمانده جدید این ناحیه دیدار کرد.

مسؤل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت جهت خوش آمد گویی و تبریک انتخاب فرمانده بسیج سپاه ناحیه باشت با وی دیدار و آمادگی خود و سایر ادارت فرهنگی را جهت همکاری در زمینه های فرهنگی و اجتماعی با سپاه ناحیه باشت اعلام کرد.

در این نشست صمیمی طرفین در خصوص آخرین وضعیت فرهنگی شهرستان و اقدامات لازم در جهت بهبود شرایط فرهنگی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین حجت‌الاسلام اندیشه گزارشی از عملکرد یک ساله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت ارائه و بر لزوم هم افزایی این دو نهاد انقلابی تاکید کرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار بیژن شریفی فرمانده جدید بسیج سپاه ناحیه باشت ضمن قدر دانی از مسول محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: خدمت به دین، لباس، زمان و مکان نمیشناسد و همه برای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران که بر گرفته از نهضت عاشورای حسینی است بسیجی وار باید در دفاع از حریم دین، فرهنگ و ولایت تلاش نماییم.

سرهنگ شریفی ضمن تشکر از جلسه مذکور، اینگونه تعاملات را در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان موثر دانست

وی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی در کشور با انگیزه خوب انجام می گیرد ولی بایستی با همدلی و انسجام بیشتر اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا و مخصوصا دستاوردهای انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در میان نسل های کنونی و آینده با بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت افزوده: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس برکات زیادی خصوصاً در زمینه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی، دینی، برگزاری کلاس های قرآن، آموزش احکام و اصول عقاید فعالیت چشمگیری داشته است، آرزومندیم روز به روز این فعالیت ها بیشتر شود.

سرهنگ شریفی گفت: توفیق شد که به عنوان سرباز، بتوانیم خادم مردم شهرستان باشت باشیم.

وی افزود: در خدمت بسیجیان عزیز، خانواده های معظم شهدا ایثارگران و رزمندگان هستیم و امید داریم که بتوانیم با برنامه ریزی موفق، در جذب حداکثری عزیزان بسیجی، خدمات رسانی عمومی به مردم در بحث های سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، و ورود در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی، پاسدار ولایت و انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت ادامه داد: ان شاءالله با اجرای تمام و کمال ماموریت ها، زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم‌ سازیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید