شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 64205 |
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد سارق ۴۵ خودروی پراید در شهرستان بویراحمد دستگیر شد جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک نفر سارق و یک نفر مالخر با کشف ۴۵ فقره خودروی پراید مسروقه در شهرستان بویراحمد خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع […]

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سارق ۴۵ خودروی پراید در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک نفر سارق و یک نفر مالخر با کشف ۴۵ فقره خودروی پراید مسروقه در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی گسترده حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق را شناسایی و حین انجام سرقت دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یک نفر مالخر در این راستا نیز دستگیر شد، تصریح کرد: از متهمان ۴۵ فقره خودروی پراید مسروقه و مقادیری محتویات درون خودرو در سطح شهرستان بویراحمد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبری بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید