شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 4057 |
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ | ارسال توسط :
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد موحد روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان کهگیلویه که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: نیاز است مسئولان کشوری با برنامه ریزی نسبت به تعیین تکلیف طرح های عمرانی و اشتغالزا، روند توسعه کهگیلویه را شتاب بخشند. وی تکمیل جاده […]

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد موحد روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان کهگیلویه که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: نیاز است مسئولان کشوری با برنامه ریزی نسبت به تعیین تکلیف طرح های عمرانی و اشتغالزا، روند توسعه کهگیلویه را شتاب بخشند.

وی تکمیل جاده ملی پاتاوه – دهدشت  و اجرای سد ابریز را از مهم ترین طرح های توسعه محور در این شهرستان دانست و گفت: این طرح ها علاوه بر رونق توسعه به اشتغالزایی جوانان نیز کمک می کند.

موحد بر تخصیص اعتبارات لازم برای رونق واحدهای صنعتی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: تعطیلی کارگاه ها در تنها شهرک صنعتی بردیان شهرستان چرام یک معضل است که نیازمند حمایت ویژه مسئولان وزارت کار است.

موحد عمده مشکلات این واحدها را نبود منابع مالی دانست و گفت: با تامین منابع مالی بسیاری از مشکلات اشتغالزای جوانان نیز برطرف خواهد شد.

موحد نماینده جمعیت ۲۲۰ هزار نفری چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی است.

غلام رضا پناه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر بازدید از طرح‌های دامپروری و مرغداری و با مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت در نشست کارگروه این شهرستان نیز شرکت کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید