شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5125 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۱۵ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

بسیج امکانات شهرداری باشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شهردار باشت گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرداری برای ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی در سطح شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، لطف اله موسوی شهردارباشت اظهار داشت: ایستگاه‌ها و نیمکت‌ها، مبلمان شهری و فضای اداری […]

بسیج امکانات شهرداری باشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا
شهردار باشت گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرداری برای ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی در سطح شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، لطف اله موسوی شهردارباشت اظهار داشت: ایستگاه‌ها و نیمکت‌ها، مبلمان شهری و فضای اداری شهرداری و سازمان‌های تابعه هر روز ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات در طول ایام هفته به صورت مرتب ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: چندین تیم شهرداری در سطح شهر مشغول ضدعفونی هستند و روند ضدعفونی بصورت مداوم در روز‌های آتی ادامه خواهد داشت تا شهروندان بدون هیچ نگرانی در سطح شهر و اماکن عمومی تردد کنند.

شهردار باشت گفت: میکرب زدایی مجموعه‌های بازی کودکان در پارک‌های سطح شهر در حال انجام است تا در صورت استفاده کودکان متبلا به ویروس کرونا نشوند.

او اظهار داشت: در کنار این اقدامات عمومی، بهداشت فردی و سلامت کارکنان شهرداری باشت نیز مدنظر قرار دارد و ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ضد عفونی محل کار، فضا را برای فعالیت کارکنان شهرداری فراهم کرده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید