شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3943 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در باشت /تصاویر یادواره شهدای آبروی محله شهید سید کرامت الله محمدی پور بیدک با حضور سردار گوهر مدافع حرم وهمرزمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان و مردم ولایت مدار این شهرستان در باشت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،سرهنگ پاسدار سید علی […]

برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در باشت /تصاویر

یادواره شهدای آبروی محله شهید سید کرامت الله محمدی پور بیدک با حضور سردار گوهر مدافع حرم وهمرزمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان و مردم ولایت مدار این شهرستان در باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،سرهنگ پاسدار سید علی رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت در این آیین با اشاره به ضرورت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت گفت:امسال حدود ۱۵ یادواره در شهرستان باشت برگزار می‌شود.
رضا زاده افزود: این یادواره‌ها با عنوان آبروی محله، یادواره‌های پایگاهی، حوزوی و یادواره شهدای شهرستان تا پایان سال جاری برگزار خواهند شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت در پایان از حضور شرکت کنندگان و تشکر نمود.
سردارجلال محمدپور مدافع حرم هم گفت:شهدا با از خود گذشتگی و ایثار، به ایران اسلامی عزت، سربلندی و اقتدار بخشیدند که نام و یاد آن‌ها تا ابد ماندگار خواهد بود.
سردار محمدپور افزود: امروز دشمنان اسلام و در راس آنهاآمریکای جنایتکار جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته که با توکل بر خداوند و هوشیاری و مقاومت ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس کاری از پیش نخواهند برد.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف هیمنه استکبار جهانی را شکست و آن‌ها از این مسائل نگران هستند.
سردار محمدپور ادامه داد: باید در فضای مجازی زمینه امیدواری مردم را فراهم کرد و به گونه‌ای قلم بزنیم که روحیه مردم تضعیف نشود.
گفتی است این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) وهیئت مذهبی فرهنگی فاطمیه( س) برگزار شد .

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید