شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 41842 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

احمدزاده استانداری در تراز انقلاب. یکی از اصولی که دکتر احمدزاده به آن پایبند است، اجرای عدالت در همه مناطق استان است. استاندار فعلی، همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را به یک دید نگاه می‌کند و فراتر از نگاه‌های منطقه‌ای، شهرستانی، طایفه‌ای و گرمسیری و سردسیری عمل می‌نماید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای […]

احمدزاده استانداری در تراز انقلاب.
یکی از اصولی که دکتر احمدزاده به آن پایبند است، اجرای عدالت در همه مناطق استان است. استاندار فعلی، همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را به یک دید نگاه می‌کند و فراتر از نگاه‌های منطقه‌ای، شهرستانی، طایفه‌ای و گرمسیری و سردسیری عمل می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،یادداشتی از علی رضا اکبرنیا پور؛ با انتخاب دکتر سید علی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد امیدهایی در دل مردم استان زنده شد. احمدزاده یکی از معدود استانداران بومی ادوار مختلف است که چنین ظرفیتی از روابط را در دولت دارد. احمدزاده از نزدیکان ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران است.در حالی که استانداران قبلی با خودروهای لوکس و شاسی بلند در سطح شهر تردد می‌کردند، احمدزاده با ساده‌زیستی خاصی که دارد از خودروهای معمولی برای رفت و آمد استفاده می‌کند. در این وضعیت ناگوار اقتصادی، این سبک از زندگی که احمدزاده در پیش گرفته بسیار ستودنی است. حداقل درد اقتصادی مردم با این رفتار تسکین داده می‌شود. مردم احمدزاده را مردی از جنس خود می‌دانند. اگر همه مسئولین ارشد استانی چنین رویه‌ای را در پیش بگیرند، قطعاً شکافی که بین مردم و برخی از مسئولین وجود دارد تا حد زیادی از بین می‌رود.از دیگر ویژگی‌های ارزنده احمدزاده توجه ویژه‌ای است که او به مناطق محروم استان دارد.
ایشان محرومترین نقاط ازجمله ،سیلاب و کولوار، زیلایی، عروه، چرام را به صورت میدانی بازدید کرده است. حتی وقتی به دیشموک سفر کرد و عمق محرومیت آنجا را دید، طاقت نیاورد و بی‌اختیار اشک‌هایش جاری شد. همین رفتار نشان داد که او فراتر از اصول معمول سیاسی، چگونه صادقانه احساسات خود را ابراز می‌کند.یکی دیگر از اصولی که احمدزاده به آن پایبند است، اجرای عدالت در همه مناطق استان است. استاندار فعلی، همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را به یک دید نگاه می‌کند و فراتر از نگاه‌های منطقه‌ای، شهرستانی، طایفه‌ای و گرمسیری و سردسیری عمل می‌کند.
احمدزاده یکی از اصول توسعه را در جذب اعتبارات و بکارگیری صحیح آن می‌داند. بارها در جلسات مختلف بر جذب اعتبارات تأکید کرده و از مدیران مختلف استانی خواسته است در جذب اعتبارات کوشش کنند . اگر همه مدیران ارشد استانی همراه و همسوی او باشند، قطعاً با این اعتبارات می‌توان تحولی عظیم در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آورد.احمدزاده استانداری است که توجه ویژه‌ای به مردم دارد. تکریم مردم در نظر او از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. صادقانه و متواضعانه با مردم برخورد می‌کند. ضمن اینکه در کلامش با مدیران قاطعیت دارد، در برخورد با مردم بسیار متواضع است. این رفتار او بارها در دوره‌های مختلف مشاهده شده است.کهگیلویه و بویراحمد که یکی از استان‌های بااستعداد در حوزه ورزش است، متأسفانه تاکنون اقدام خاصی در این زمینه از سوی استانداران قبلی صورت نگرفته بود. اما احمدزاده نشان داد که به جد ورزش استان را پیگیری می‌کند و بارها نیز قول مساعد در این زمینه را به ورزشکاران و مسئولین ورزشی در استان داده است. امیدواریم با حضور جدی او در این زمینه شاهد پیشرفت‌های بیشتری در ورزش استان باشیم.احمدزاده حتی نشان داد که در ایام تعطیل نیز پیگیر مشکلات مردم است. او در ایام عید نوروز هم به چرام سفر داشت و هم به لنده. در حالی که می‌توانست از تعطیلات نوروز برای تفریح خود وخانواده استفاده کند و این بازدیدها را موکول به بعد از تعطیلات کند اما حقا وانصافا برای خدمتگزاری به مردم سراز پای نمی شناسد.رفتار جهادی و غیرتی که احمدزاده روی منطقه دارد بسیار ستودنی است. این غیرت را به وضوح می‌توان در فرمان جلوگیری از خروج بوکسیت از استان و اخذ مجوز سد آبریز مشاهده کرد.یقینا اگر سیاسیون دست از حواشی بردارند، با حضور احمدزاده می‌توان در میان مدت شاهد تحولات چشمگیری در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود ، استانداری که عملکردش در دولت توسط تیم بازرسی ریاست جمهوری نمره عالی گرفت وجز برترین استانداران ایران شناخته شد. طوری که ریس تیم بازرسی ریاست جمهوری دکتر احمدزاده را افتخار دولت سیزدهم نام بردند . انتظار می رود همه سیاسیون ومردم استان همه باهم برای استانی اباد وسرافراز از استاندار پرتلاش ودلسوز وجهادی خود از ایشان حمایت نمایند قطعا به نفع استان خواهد بود حال انکه منازعات سیاسی و منافع طلبی ها مانع پیشرفت استان خواهد شد.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید