شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3841 |
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۳ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

احداث مجموعه ورزشی شهر باشت نیازمند اختصاص زمین است. رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: مدت زمان ۲ سال است که اعتبار اولیه مجتمع ورزشی در مرکز این شهرستان تامین شده و شروع عملیات اجرایی این طرح نیازمند اختصاص زمین است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،مهدی عسکری روز چهارشنبه درنشست اعضای […]

احداث مجموعه ورزشی شهر باشت نیازمند اختصاص زمین است.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: مدت زمان ۲ سال است که اعتبار اولیه مجتمع ورزشی در مرکز این شهرستان تامین شده و شروع عملیات اجرایی این طرح نیازمند اختصاص زمین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،مهدی عسکری روز چهارشنبه درنشست اعضای شورای اسلامی شهر باشت  اظهار داشت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجتمع ورزشی در شهر باشت اختصاص یافته و نیازمند تعامل شورا و شهرداری این شهربرای اجرای این طرح مهم است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ هیات ورزشی در این شهرستان تصریح کرد:ایجاد یک فضای سرپوشیده برای فعالیت این ورزشکاران ضروری است.

وی گفت: چهار هیات ورزشی باشت در حال اخذ مراحل قانونی برای فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت با بیان اینکه شهرستان باشت ۲۱ ملی پوش را به جامعه ورزش معرفی کرده است افزود: این خطه استعدادهای فراوانی دارد که نیازمند توجه بیشتر است.

عسکری گفت: هم اکنون ۲ باشگاه ورزشی در این شهرستان فعالیت دارد و پنج باشگاه ورزشی دیگر در حال اخذ مجوز برای شروع فعالیت است.

وی ابراز داشت:در زمان حاضر یکهزار و ۱۲۰ ورزشکار در باشت فعالیت می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت کسب ۷۵ مقام ورزشی،شرکت در ۴۸۰ مسابقه ورزشی بخشی از فعالیت های ورزشکاران این شهرستان است.  رئیس اداره ورزش و جوانان باشت  افزود انتظار داریم شورای شهر و شهرداری  با توجه به گستردگی فعالیت های اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی این شهرستان را مورد  حمایت جدی قرار دهند.عسکری در پایان از حمایت های دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ؛ امام جمعه شهرستان ؛ حسینی فرماندارشهرستان تقدیر و تشکر نمود.

رئیس شورای شهر باشت با اشاره به اهمیت ورزش های قهرمانی و همگانی برای سلامت جسم و روان مردم و داشتن شهری با نشاط گفت: شهرداری و شورای این شهر برای حمایت از ورزشکاران آمادگی دارد.

نادر گرامی افزود: واگذاری زمین برای اجرای طرح های ورزشی در بهترین نقاط شهر از مهمترین حمایت های این مجموعه برای توسعه ورزش در باشت بوده و تا جایی که قانون اجازه دهد ادامه خواهد یافت.

وی حمایت از ورزشکاران و مدال آوران در رشته های مختلف از دیگر حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر باشت از ورزشکاران بوده است.

گرامی بر تعامل بیشتر مسئولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان با شهرداری و شورای شهر برای اعتلای ورزش باشت تاکید کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید