شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 4321 |
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۶:۳۷ | ارسال توسط :
۰
4
ارسال به دوستان
پ

اتحاد رمز پیروزی ملت است. امام جمعه باشت گفت: اتحاد رمز پیروزی ملت است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت : “حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی” در مراسم بزرگداشت ۹ دی در دهدشت، طراحان فتنه ۸۸ را دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مدیریت این فتنه آمریکایی بوده و نقش آنها […]

اتحاد رمز پیروزی ملت است.
امام جمعه باشت گفت: اتحاد رمز پیروزی ملت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت : “حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی” در مراسم بزرگداشت ۹ دی در دهدشت، طراحان فتنه ۸۸ را دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مدیریت این فتنه آمریکایی بوده و نقش آنها در این فتنه آشکار است.

وی هدف دشمن را مبارزه با اسلام ناب دانست و اظهار کرد: دشمن با توطئه های خود می خواهد ملت ما را به قبل از انقلاب برگرداند.

امام جمعه باشت با بیان اینکه فتنه تمام شدنی نیست، خاطرنشان کرد: عده ای که نگران مرگ بر اسرائیل گفتن ما هستند بدانند ما لعن و نفرین را از زیارت عاشورا الگو گرفتیم و بر اساس آموزه های دینی حرکت میکنیم.

عبودی با بیان اینکه عده ای آگاهانه یا ناآگانه بستر را برای دشمن فراهم می کنند، تصریح کرد: کمیته صیانت از آرا به معنای بی قانونی در نظام جمهوری اسلامی است‌ و به این معناست که از آرای مردم صیانت نمی شود و این فراهم کردن بستر برای طراحی های دشمن است.

وی اتحاد را رمز پیروزی ملت دانست و ادامه داد: عده ای به کلمه فتنه حساس هستند، فتنه باید بازخوانی و برای نسل جدید روشنگری شود تا صف خود را از فتنه گران جدا کنند.

امام جمعه باشت انتخابات پیش رو را یادآور شد و بیان کرد: دشمن برای انتخابات برنامه دارد، کاندیداها باید مواظب باشند، نباید بگذاریم دشمن به هدف خود دست یابد.
انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید