جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 63738 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیام تبریک شهردار باشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،مهندس سید رضا حسینی شهردار باشت در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت: در متن این پیام آمده است: بنام خدا نقش پر رنگ،برجسته ،برتر،مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و […]

پیام تبریک شهردار باشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،مهندس سید رضا حسینی شهردار باشت در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت:

در متن این پیام آمده است:

بنام خدا

نقش پر رنگ،برجسته ،برتر،مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ ی جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عناصر واقعیت،شفافیت،اخلاق و تعهد و تفکر از نیازهای اساسی جامعه‌ ی امروز ماست.

روابط عمومی‌ ها نیز به عنوان یکی از درگاه های برقراری ارتباط اثر گذار در مسیر تحول حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و برون سازمانی نقشی مهم و ارزنده ای در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران کوشا در این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را بهبود بخشیده اند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به همه بزرگان و صاحبنظران سخت‌ کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه کارکنان گرامی روابط عمومی شهرداری باشت تبریک عرض می‌ نمایم.

سید رضا حسینی
شهردار باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید