جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 3097 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

» قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد در حکمی از سوی رئیس کمیته امداد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد منصوب و معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مراسم تکریم و معارفه قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. قباد مبشری مدیرکل […]

» قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس کمیته امداد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد منصوب و معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مراسم تکریم و معارفه قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: مسئولیت‌ها و پستهای دنیوی گذرا و محل آزمایش و امتحان انسان است و آنچه پایدار است ذات باری‌تعالی و اعمال نیکی است که ما انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما امدادگران در هر پست و مقامی باید با تعامل و دوستی در فکر خدمت به نیازمندان باشیم، افزود: مهم این است که ما مجموعه امدادگران در کنار هم و برای هم احترام قائل شویم و هر کاری که انجام می‌دهیم در جهت رضایت خداوند متعال و رضایت مردم نیازمند باشد.

شایسته ذکر است در این مراسم، علی‌اصغر قلی پور از طرف رئیس کمیته امداد، به‌عنوان قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات ارسلان جلال فرد قائم‌مقام پیشین این نهاد تقدیر شد.

قلی پور از جانبازان جنگ تحمیلی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دارای سوابقی از جمله بخشدار و فرماندار باشت، دو دوره عضو شورای اسلامی شهرستان گچساران، سه دوره عضو شورای اسلامی شهرستان باشت، فرمانده پایگاه مقاومت و گردان عاشورا، عضو شورای حل اختلاف، دارای سوابق علمی و پژوهشی و مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید