جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 3107 |
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سید مسعود حسینی فرماندار برتر کهگیلویه و بویراحمد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت به عنوان فرماندار برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شد. ۷۶ سازمان و دستگاه با هم مقایسه شدند راهداری باشت نیز در این آئین دستگاه برتر شهرستانی معرفی شد. شرکت […]

سید مسعود حسینی فرماندار برتر کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت به عنوان فرماندار برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

۷۶ سازمان و دستگاه با هم مقایسه شدند
راهداری باشت نیز در این آئین دستگاه برتر شهرستانی معرفی شد.
شرکت آب و فاضلاب روستایی دستگاه برتر اقتصاد مقاومتی/پاسره ۳ لوح تقدیر گرفت
جهاد کشاورزی دستگاه برتر شاخص های اختصاصی شناخته شد.
جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی دستگاه‌های برتر سال ۹۷ با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی دستگاه‌های برتر سال ۹۷ با حضور استاندار استان و مسئولان دولتی استان برگزار شد.
حسن نوروزی؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره، تصریح کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی را انجام دادیم، بسته به عملکردها شاخص هایی برای ارزیابی هر دستگاه معرفی شده است، ما نیز در قالب ماموریت ها و عملکرد سازمان های استان آنها را ارزیابی و سنجش کردیم.
نو روزی گفت: علاوه بر و ورودی ها و منابع ارزیابی پیامدها، نتایج و اثرات هم مد نظر بوده است، خروجی اثربخش و مفید اقدامات دستگاه های اجرایی مد نظر بوده است.
او ادامه داد: دستگاه های مشمول قانون خدمتت اداری در ۷ محور، ۳۲شاخص و ۹۷ نماگر، ارزیابی و سنجش شدند، اصلاح ساختار، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت مالی، ارتقاء بهره وری، سلامت اداری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و استقرار نظام مدیریت عملکرد از عمده ترین محورهای بررسی سازمان های استان بوده است.
نو روزی گفت: سال ۹۵ ما ۴۶ دستگاه ارزیابی کردیم، امسال این تعداد به ۷۶ دستگاه رسید امیدواریم سال اینده این آمار به ۹۲ دستگاه برسد.
رئیس سازمان مدیریت افزود: در شاخص های عمومی نمره کلی دستگاه های استان ۵۵۲ شد که جای کار دارد، در زمینه شاخص های اختصاصی خوب عمل شده و از ۱۰۰۰ نمره استان ۸۸۵ شده که به درجه عالی نزدیک میشویم.

وی از بررسی بیطرفانه دستگاه ها گفت و ادامه داد: ۵ دستگاه در زمینه اقتصاد مقاومتی شایسته تجلیل دانسته شدند (اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و خصوصی سازی خدمات و…)، در حوزه بانک ها، مراکز درمانی، فرمانداری ها نیز ارزیابی شد و دستگاه های برتر انتخاب شدند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید