جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2604 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۱۳ | ارسال توسط :
۰
7
ارسال به دوستان
پ

زمان و مکان اقامه نماز عید قربان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت حجت الاسلام سید جواد خاضع گفت این نماز سیاسی و عبادی در یاسوج، دوگنبدان و دهدشت ساعت هفت و نیم صبح در مصلاهای امام خمینی (ره) هر سه شهر اقامه می شود. وی افزود: نماز […]

زمان و مکان اقامه نماز عید قربان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت حجت الاسلام سید جواد خاضع گفت این نماز سیاسی و عبادی در یاسوج، دوگنبدان و دهدشت ساعت هفت و نیم صبح در مصلاهای امام خمینی (ره) هر سه شهر اقامه می شود.
وی افزود: نماز عید قربان در چرام ساعت هفت صبح در مصلای حضرت ابوطالب (ع)، لنده ساعت هفت و نیم صبح در مسجد امام حسن مجتبی (ع)، لیکک ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) و باشت نیز ساعت هفت صبح در مسجدالنبی (ص) اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نماز سیاسی و عبادی در سی سخت ساعت هفت و نیم صبح در مسجد امام علی (ع)، سوق ساعت هفت صبح در میدان مرکزی، پاتاوه ساعت هشت صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) و مارگون نیز ساعت هشت صبح در مصلای امام رضا (ع) اقامه می شود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: نماز عید قربان در قلعه رئیسی ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج)، دیشموک ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج)، سرفاریاب ساعت هفت و نیم صبح در مصلای امام خمینی (ره) و چیتاب نیز ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه خواهد شد.
وی ابراز داشت: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور باشکوهی در نماز عید قربان امسال داشته باشند.
۱۰ ذیحجه هر سال به عنوان عید قربان نامگذاری شده است.
انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید