شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5946 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

پیام تبریک شهردار باشت به مناسبت نیمه شعبان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ” لطف اله موسوی ” در این پیام آورده است بسم الله الرحمن الرحیم سلام‌ بر مهدی‌ موعود، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، سلام بر یادگار پیامبران، خلاصه ابراهیم، عصاره محمد، احیا کننده سنت ها. او […]

پیام تبریک شهردار باشت به مناسبت نیمه شعبان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ” لطف اله موسوی ” در این پیام آورده است

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام‌ بر مهدی‌ موعود، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، سلام بر یادگار پیامبران، خلاصه ابراهیم، عصاره محمد، احیا کننده سنت ها. او که قرنها دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ هزاران‌ عاشق‌ دلباخته‌ در آتش‌ هجران او سوخته است. خجسته باد میلاد نوری که سحر با شبنم لطفش بیدار می شود و خورشید در انتظار سلامش طلوع می کند.او که هر گاه جمعه از راه می رسد، صاحبدلان، دل از دست می دهند و قرار از کف می نهند و قافله دل های بی قرار روی به قبله می کنند و آمدنش را به انتظار می نشینند.

اینک در آستانه ولادت فرخنده قائم آل محمد حضرت مهدی (عج)، کوچه ها و خیابان های شهرمان را آذین بسته ایم تا شعله های اشتیاق و عاطفه و پیوند ناگسستنی با آخرین پیشوای پارسایان را در قلب شیعیان برانگیزانیم.
منتظر حقیقی کسی است که همواره با کردار و رفتار خویش، برای ظهور مهدی موعود(عج) زمینه سازی کرده و با کسب تقوا و پاکی و فضیلت های والای اخلاقی و الهی می کوشد تا در لحظه صدور فرمان ظهور از آمادگی لازم برای یاری مولایش برخوردار باشد. جشن های نیمه شعبان، جشن هایی توأم با آگاهی دادن و آگاهی یافتن است؛ فرصتی برای اظهار ارادت، تجدید پیمان و تمرین آمادگی و گامی در مسیر رشد و تعالی اخلاقی و پیشرفت جامعه به سمت کمال و فراهم شدن زمینه های ظهور. خدا را سپاس می گویم که افتخاری دست یافت تا فرخنده‌ میلاد مسعود دوازدهمین‌ اختر تابناک‌ آسمان‌ امامت‌ و ولایت‌، یگانه‌ منجی‌ عالم‌ بشریت‌، آخرین‌ ذخیره‌ الهی‌ برای‌ نجات‌ انسانها از ظلمتکده‌ علائق‌ نفسانی‌ و هدایت‌ آنان‌ به‌ سوی‌ سرچشمه‌ فلاح‌ و رستگاری‌، حضرت‌ بقیه ‌الله‌ ا لمنتظر، حجه ‌بن‌ الحسن‌ العسکری‌ ارواحنا لتراب‌ مقدمه‌ فداه‌ و عجل‌ الله‌ تعالی‌ له‌ الفرج‌، بر امت‌ مجاهد اسلام‌ و منتظران‌ حضرتش‌ تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال تسریع در ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) و توفیق پیروی و اطاعت از نائب آن حضرت، مقام معظم رهبری را خواستارم .
لطف اله موسوی شهردارباشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید