پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2404 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ | ارسال توسط :
۰
8
ارسال به دوستان
پ

نشست رئیس اداره برق شهرستان باشت با مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص بدهکاری برق مصرفی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت با حضور معاون فرمانداری در سالن شبکه بهداشت شهرستان برگزار شد. رئیس اداره برق شهرستان باشت در این نشست گفت: تنها بودجه ای که از توسعه شبکه به ما اختصاص […]

نشست رئیس اداره برق شهرستان باشت با مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص بدهکاری برق مصرفی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت با حضور معاون فرمانداری در سالن شبکه بهداشت شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره برق شهرستان باشت در این نشست گفت: تنها بودجه ای که از توسعه شبکه به ما اختصاص می دهند مربوط به پرداختی های مشترکان است .
وی از پرداخت نشدن بدهی برخی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به اداره برق شهرستان گلایه کرد و افزود: شهرداری ۲۵۰ میلیون تومان ، بیمارستان ۲۵۰ میلیون تومان و آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت افزون بر۲۵۰ میلیون تومان و سرجمع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به اداره برق این شهرستان بدهکار هستند.
بدهی انشعاب های مرکز بهداشت تا شنبه باید تعیین تکلیف شوند زیرا هر چه وصول مطالبات ما به سمت منفی پیش برود از میزان اعتباراتی که قرار است به ما بدهند کسر می شود .
قرار است در شهرباشت تحولی ایجاد شود و به مردم خدمات رسانی شود و تمام اعتبار ما از قبل وصولی هاست که می گیریم و باید برای بحث بدهکاری مشترکان تدابیری اندیشیده شود چون مربوط به سالها قبل است که تلنبار شده است.
محسن ظفری معاون فرماندارباشت نیز در این نشست گفت: انتظار داریم دستگاه های اجرایی و خدماتی با تعامل دوجانبه و چند جانبه مشکلات و مسائل خود را برطرف کنند.
وی بیان کرد: در جلساتی که هفته گذشته در خصوص مجتمع پزشکان شهرستان باشت برگزار شد رایزنی لازم با پیمانکار، سرپرست کارگاه و کارشناسان سازمان برنامه ریزی که از تهران آمده بودند صورت گرفت و یکسری از آیتم ها از جمله محوطه سازی باید تامین اعتبار می شد اما نام تاجگردون به عنوان نماینده باشت و گچساران گره گشای بسیاری از مسائل است و برای خیلی از طرح های توجیهی که باید برای تامین اعتبار نوشته شود، نیاز نیست .
ظفری بیان کرد: دستگاه های بدهکار باید با تعامل وهمکاری بدهی خود را به اداره برق شهرستان باشت پرداخت کنند.
خبرنگار : فتح الله پوران پور

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید