پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2291 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۰۸ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

خیران ۶ میلیارد ریال به ایتام باشت کمک کردند. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: خیرین ۶ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال به ایتام این شهرستان از سال گذشته تاکنون کمک کرده اند. یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت سید عبدالحمید ولی پور گفت یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال در سالجاری […]

خیران ۶ میلیارد ریال به ایتام باشت کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: خیرین ۶ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال به ایتام این شهرستان از سال گذشته تاکنون کمک کرده اند.

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت سید عبدالحمید ولی پور گفت یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال در سالجاری از سوی ۲۴۵ نیکوکاران کمک شد.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۶۸ فرزند یتیم و ۱۹۵ فرزند خانواده بی بضاعت در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین زیر پوشش این نهاد حمایتی است.

ولی پور اظهار داشت: ۴۱۰ نیکوکار در قالب طرح ایتام و محسنین به این نیازمندان کمک می کنند.

وی افزود: امسال از طریق مشارکت های مردمی سه میلیارد و ۷۵۲ میلیون ر یال در باشت جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

ولی پور ادامه داد: مشارکت های مردمی شامل مواردی است که مردم در بخشهای پرداخت زکات، صدقات، طرح اکرام ایتام، طرح محسنین، جشن و مناسبت ها، جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری کمک می کنند.

وی ادامه داد: ۲۲۸ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال امسال مردم باشت صدقه دادند.

ولی پور ابراز کرد: رفع مشکلات ایتام در زمینه تأمین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان ایتام از جمله مواردی است که سوی حامیان انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت ابراز کرد: افراد نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک‌های مالی مستمر انتخاب کنند.

بیش از ۲ هزار خانوار در باشت زیر پوشش این نهاد حمایتی است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک‌های مردمی آغاز کرد و ۴۰ سال از فعالیت این نهاد می‌گذرد.

در سال‌های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال‌های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک‌های مشاوره‌ای بخشی از این وظایف است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید