پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 1971 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معلم باشتی بالباس سپاه پاسداران به کلاس درس رفت. در پی تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس جمهور آمریکا صورت‌ گرفت به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت جهانبخش خیزات معلم ریاضی مدرسه مسلم بیدک شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد که به حمایت سپاه پاسداران با لباس فرم […]

معلم باشتی بالباس سپاه پاسداران به کلاس درس رفت.
در پی تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس جمهور آمریکا صورت‌ گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت جهانبخش خیزات معلم ریاضی مدرسه مسلم بیدک شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد که به حمایت سپاه پاسداران با لباس فرم در کلاس درس حضور یافت.
خیزات معلم مقطع متوسط اول هدف پوشیدن لباس سپاه پاسداران و تدریس با این لباس، سئوالات زیادی را در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند و در این صورت است که پاسخ به سئوالات آنها هم می تواند تاثیرگذارتر و مفهومی تر باشد.
وی اظهار کرد: سعی داشتم به دانش آموزان بفهمانم که آسایش آنها در سایه رشادت ها و ایثارگری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد می شود و این نیروهای خدوم و جان نثار هستند که موجب می شوند ما در کمال آسایش درس بخوانیم و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای همسایه به علت ناامنی، برگشت دانش آموزان از مدارس امکانپذیر نیست.
خیزات زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دغدغه های خود ذکر کرد و افزود: این اقدام فرهنگی می تواند افکار دانش آموزان را مقابل هجمه های دشمنان بیمه کرده و آنان را از بسیاری آسیب های اجتماعی نجات دهد.درپایان به عنوان یک معلم افتخارم این است بالباسی امروز به کلاس درس رفتم که خون صدها جوان دلیربه این لباس آغشته شده تا ما آرامش وامنیت داشته باشیم وبا افتخار حمایت خود وهمکاران فرهنگی ام را به سپاه مقتدر اعلام داشته و دشمنان ما بدانند که سپاه تنها نیست وما فرهنگیان در کنارشان همیشه خواهیم بود .

انتهای پیام /*

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید