دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 12178 |
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

۹۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کشاورزان باشت پرداخت شد. رئیس بانک کشاورزی باشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بهره برداران حوزه کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت احمد معماری روز یکشنبه در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن […]

۹۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کشاورزان باشت پرداخت شد.

رئیس بانک کشاورزی باشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بهره برداران حوزه کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت احمد معماری روز یکشنبه در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند فرا رسیدن این ایام را موسم تجدید میثاق با امام (ره) و آرمان‌های بلند شهیدان و تجلی اراده و عزم ملت ایران برای تداوم انقلاب اسلامی و یکدلی و همراهی در جهت مراقبت دائمی از دستاوردهای آن را برشمرد واظهار داشت: در این مدت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای خرید تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی و ۳۲ میلیارد ریال به منظور خرید نهاده های کشاورزی به متقاضیان در باشت پرداخت شده است.

وی بیان کرد:امسال ۳۰ فقره تسهیلات برای خرید تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی با نرخ ۱۵درصد و یارانه سه درصد به بهره برداران حوزه کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

رئیس بانک کشاورزی باشت تصریح کرد: این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت پنج تا هفت ساله پرداخت شده است.

معماری ابراز داشت: امسال همچنین تسهیلات بانکی با سود۱۲درصد به ۲۵۰ کشاورز برای خرید نهاده های کشاورزی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان بازپرداخت این تسهیلات متناسب با دوره برداشت محصول پیش بینی شده ابرازامیدواری کرد: این خدمات بانکی بتواند گامی گره گشا برای افزایش تولید و درآمد بهره برداران باشد.

معماری عنوان کرد: امهال و تمدید بدهی مشتریان ناتوان در بازپرداخت اقساط از دیگر خدمات این بانک به بهره برداران حوزه کشاورزی باشت بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون بدهی ۶۰۰ نفر به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال امهال شده است.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی قرار دارد.

سالانه ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در باشت تولید و روانه بازارهای مصرف می‌شود.

تعداد بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان باشت هشت هزار نفر است که این تعداد بهره بردار در زمینه باغداری، زراعت، زنبورداری و دامداری فعالیت می‌کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید