یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 64910 |
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

پیمان کرمی رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در باشت عنوان کرد: زاکانی می‌تواند اجماع آفرین باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد ، نشست مطبوعاتی پیمان کرمی رئیس ستاد علیرضا زاکانی در باشت برگزار شد. پیمان کرمی در این نشست خبری اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران به معنای حقیقی، مردم […]

پیمان کرمی رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در باشت عنوان کرد:
زاکانی می‌تواند اجماع آفرین باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد ، نشست مطبوعاتی پیمان کرمی رئیس ستاد علیرضا زاکانی در باشت برگزار شد.
پیمان کرمی در این نشست خبری اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران به معنای حقیقی، مردم نقش اساسی در حفظ و تثبیت نظام دارند.وی افزود: ۳۱ اصل قانون اساسی مربوط به اختیارات ریاست جمهوری بوده و رئیس جمهور و دولتی که تشکیل می‌دهد در همه عرصه‌ها نظیر سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع و ابعاد مختلف دیگر نقش دارد.
رئیس ستاد علیرضا زاکانی در باشت با تاکید بر اینکه دولتی که کارآمد و باتجربه باشد می‌تواند تحول اساسی در اجتماع ایجاد کند، بیان کرد: کارآمدی دولت رضایت خاطر مردم را به دنبال خواهد داشت و اگر مردم از عملکرد مدیران رضایت داشته باشند از دین و مذهب هم راضی می‌شوند. بخشی از ناراحتی‌هایی که مردم مطرح می‌کنند به دلیل مشکلات اقتصادی است و نارضایتی خود از بخش اقتصادی را در مسائل دیگر بروز می‌دهند. وی ادامه داد: اگر دولت نقش خود را به خوبی به ویژه در موضوعات اقتصادی ایفا کند، مسیر حل و کاهش مسائل فرهنگی و اجتماعی هموار می شود.
کرمی با اشاره به ویژگی های علیرضا زاکانی عنوان کرد: در مورد ایشان واقعا تحقیق کردم و برای بنده حجت شرعی پیدا شده که پای کار ایشان باشم. نکته اول اینکه ایشان مثل سایر کاندیداهای ریاست جمهوری نسبت به نظام و رهبری مقید هستند و جزو کسانی است که واقعا به ولایت، اعتقاد داشته و در این چارچوب حرکت می کند.

 

وی عنوان کرد: ویژگی دیگر زاکانی اهل تعامل بودن ایشان با همه سلایق و گرایش‌های سیاسی است که از اهمیت بالایی برخودار می باشد. زیرا اگر کسی اهل تعامل نباشد نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. کسی که می‌خواهد در همه اذهان نفوذ کرده و تاثیرگذار باشد باید از قدرت تعامل بهره ببرد، البته باید خط و فکر و اندیشه خود را داشته باشد اما در کنار آن باید با همه تعامل برقرار کند.این مسوول تصریح کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده هر دولتی که تعامل خوبی نداشته، نتوانسته موفق باشد که مصداق آن دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد بود در حالی که در دوره اول ریاست جمهوری با تعامل خوبی که داشت واقعا موفق عمل کرد.
کرمی اذعان کرد: زاکانی می‌تواند همه را پای کار بیاورد و اجماع آفرین باشد. در بُعد سیاست خارجه نیز باید افراد از درایت بالایی برخوردار باشند و بتوانند ضمن داشتن تعامل، موضع گیری های درستی در مقابله با سیاست کشورهای متخاصم داشته باشند و خدعه و نیرنگ آنان را نخورند و در این زمینه زاکانی می‌تواند در بحث سیاست خارجه موفق عمل کند.

پیمان کرمی بیان کرد: رئیس جمهور شهید و شهید امیرعبدالهیان اقدامات زیادی را انجام دادند و خدعه‌های فراوانی را خنثی و ارتباطات فراوانی در کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای برقرار کردند.وی ادامه داد: در بحث غزه، تمام هم و غم دشمنان این بود که ما را منزوی کنند اما در نهایت رژیم صهیونیستی منزوی شد و همه اینها ناشی از سیاست‌های موفق دولت شهید رئیسی بود. کار عظیمی در قضیه غزه به ثمر نشست به طوریکه شاهد خیزش دانشجویان اروپایی و آمریکایی در حمایت از مردم غزه و فلسطین بودیم.

رئیس ستاد علیرضا زاکانی بیان کرد: زاکانی توانسته در میدان‌های مختلف و مسوولیت‌های محوله به خوبی میدان داری کرده و در همه عرصه ها از جمله در مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران موفق عمل کند و همچون یک مدیر جهادی، تحولات زیادی در پایتخت ایجاد کرد و در فعالیت در مجلس نیز موفق بود.وی در پایان گفت: در مجموع معتقدم زاکانی مدیر موفقی است و ضمن اینکه برای همه کاندیداهای ریاست جمهوری احترام قائل هستیم زیرا آن ها هم سرمایه‌های نظام هستند و هرکدام از کاندیداها که موفق به اخذ بیشترین آرا شود، ما تابع قانون اساسی هستیم و با احترام با ایشان همکاری کرده و مشکلی نخواهیم داشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید