پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 58837 |
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

پیام مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهرباشت بمناسبت ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، فرا رسیدن سالروز ولادت دخت مکرم حضرت علی(ع) و زینت بخش ساختن این روز برای جامعه پرستاری کشور پیام تبریک سید رضا حسینی شهردار و عمار محمدی گوهرگان رییس شورای اسلامی […]

پیام مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهرباشت بمناسبت ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، فرا رسیدن سالروز ولادت دخت مکرم حضرت علی(ع) و زینت بخش ساختن این روز برای جامعه پرستاری کشور پیام تبریک سید رضا حسینی شهردار و عمار محمدی گوهرگان رییس شورای اسلامی شهر باشت را بهمراه داشت.

در این پیام آمده است:

بسم تعالی

بی شک بلندای مقام باشکوه حضرت زینب کبری.س. بر رفیع آسمانها مضمونی است که در همه اعصار ادیبان و اهالی طبع و ذوق ظریف بی شمار به آن پرداخته اند.

بانویی که در مقام حیات متلالو دنیایی خویش، رسالتی خطیر از دیانت، آزادگی و سرسپردگی در برابر معبود را به احسن وجه تفسیری بی همتا نمود و در مواجهه با خیل بلایای دنیایی “مارایتُ الا جمیلا” آن بانوی سراپای نور، هر خفته ی دل مُرده ای را در قرون متمادی بیدار کرده است.

لذا تبریک این روز جلیل القدر برای عموم دلدادگان دربار ذوات مقدسه اهلبیت عصمت و طهارت .ع. خاصه ایثارگرانِ پرستار این متقدمین خطوط سلامت امر محتومی است که می بایست بیش از هر زمان دیگری به آن اهتمام داشت که در قالب ادیبانه ترین کلامات و جملات به این عزیزان تهنیت عرض می نماییم.

باشد که مشمول شفاعت حضرت عقلیه ی بنی هاشم. سلام الله علیها. در روز حشر گردیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید