دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 65804 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، مجید آذرخش شهردار بوستان در پیامی فرارسیدن بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تبریک گفت.   متن پیام به شرح ذیل است: بیست و ششم مرداد ماه روزی است به یادماندنی در تاریخ این مرز پر گهر. روزی که ایران، در فراق فرزندان برومندی که برای دفاع […]

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، مجید آذرخش شهردار بوستان در پیامی فرارسیدن بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بیست و ششم مرداد ماه روزی است به یادماندنی در تاریخ این مرز پر گهر. روزی که ایران، در فراق فرزندان برومندی که برای دفاع از کیان مام وطن جان گرامی شان را در کف دست گذاشتند و جنگیدند و اسیر شدند اما ذره ای از خاک میهن را دشمن ندادند، لبخند وصال زد.

 

مگر می شود آن روز ، زمانی که پرستوهای مهاجر و یادگاران بی مانند دوران دفاع مقدس و گنجینه های فراموش نشدنی انقلاب اسلامی به وطن بازگشتند را از یاد برد.

 

چه لحظه ها و ساعت ها و سال ها که بر آنان در غربت سخت اسارت نگذشت اما ایمان قلبی و روحیه مثال زدنی آنان را در برابر شکنجه ها و فشارهای جسمی و روحی رویین تن کرد.

 

گرامی باد یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای سرافراز آزاده. تهنیت باد فرارسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی و مبارک باد بر هنه اسطوره های مقاومت خصوصا آزادگان سربلند دیار همیشه پر افتخار دیار شهرستان باشت.

 

مجید آذرخش
شهردار بوستان

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید