دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 65816 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیته امداد در پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، متن پیام لیلابرماس، رئیس کمیته امداد شهرستان باشت به شرح زیر است: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور حماسه ایثار و مقاومت رزمندگان دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۹ با سرافرازی […]

رئیس کمیته امداد در پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، متن پیام لیلابرماس، رئیس کمیته امداد شهرستان باشت به شرح زیر است:

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور حماسه ایثار و مقاومت رزمندگان دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۹ با سرافرازی و قهرمانانه به اغوش میهن اسلامی بازگشتند.

تقارن این روز با ایام اسارت اهل بیت پیامبر، یادآور مشقت و سختی دوران اسارت و هتک حرمت دشمنان اسلام به فرزندان و اهل بیت حضرت سید الشهدا(ع) است که به مصداق کلام تاریخی حضرت زینب (س) زیبایی مقاومت در برابر ظلم و دشمنان خدا به منصه ظهور می‌رساند.

ایستادگی و مقاومت تاریخ‌ساز فرزندان این ملت در برابر ددمنشی‌ها و سختی‌های اسارت در زندان  رژیم بعثی عراق، پرچم عزت و عظمت انقلاب اسلامی را برافراشته و حق‌طلبی و ظلم‌ناپذیری اسوه‌های صبر و مقاومت را در عرصه‌های گوناگون به جهانیان نشان داد.

حضور پرشور و نقش‌آفرین آزادگان عزیز، پس از اسارت در سنگرهای متعدد و نقش‌پذیری اجتماعی و بالندگی در عرصه‌های مختلف نیز گواه بر حقانیت انقلاب و نظام اسلامی و ادامه مسیر ولایت و رهبری جامعه است.

اینجانبه ضمن گرامیداشت سالروز ورود اسوه‌های صبر و مقاومت به میهن اسلامی، رجاء واثق دارم در شرایط سخت و دشوار کنونی که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سیاسی و نظامی و … مترصد فتنه و آشوب بوده و گمان ضربه به نظام بر حق انقلاب اسلامی را دارند، همدلی، هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به فضل الهی موجبات خنثی شدن نیت‌های شوم دشمنان اسلام فراهم خواهد شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید