یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 65252 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیام تسلیت معاون کمیته امداد به مناسبت آغاز ماه محرم معاونکمیتهامدادشهرستان باشت، در پیامی آغاز ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد، در متن پیام رامین محمدی است: فرا رسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل […]

پیام تسلیت معاون کمیته امداد به مناسبت آغاز ماه محرم

معاونکمیتهامدادشهرستان باشت، در پیامی آغاز ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد، در متن پیام رامین محمدی است: فرا رسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت و شیعیان و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت تمامی شیعیان به ویژه همکاران محترم تسلیت و تعزیت می گویم.

ماه محرم و عاشورا در فرهنگ اسلامی سرفصل ممتازی در تقابل جبهه حق علیه باطل است تا جایی که فرهنگ و نمادهای عاشورا و باورها و رویکردهای آن را می توان آیینه تمام نمای اسلام ناب محمدی(ص) که طلایه دار سعادت دنیوی و اخروی است دانست.

در جلوه ای از تابلوی بزرگ عاشورا چهره زیبای رسالت نبوی و ولایت علوی که عروه الوثقی هدایت و رستگاری اند، تلألو و درخشندگی دارد و در چهره ای دیگر از آن مظاهر تقابل باطل با ساحت نورانی و طلایه داران نجات انسانیت به نمود و ظهور در آمده اند.

این تمایز نور از ظلمت و احیاء امر به معروف و نهی از منکر هدف اصحاب عاشورا و کربلاست که دلدادگان حق و راستی با نظاره بر همین حادثه عظیم در مسیر انتخاب و اوج گرفتن به سوی کمال هیچ وقت راه را گم نکرده و در مقابل گرد و غبار فتنه ها و ابتلائات گامی پس نخواهند گذاشت.

با امیدبه اینکه به تأسی از رهروان راستین نهضت حسینی، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره جوییم، عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان خواستارم.

رامین محمدی معاون کمیته امداد شهرستان باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید