یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 65265 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باشت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم سید رضا حسینی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باشت با ارسال پیامی فرا رسیدن ماه محرم را بر عموم شیعیان بویژه شهروندان ولایی باشت تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، متن کامل پیام بدین شرح است: […]

پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باشت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

سید رضا حسینی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باشت با ارسال پیامی فرا رسیدن ماه محرم را بر عموم شیعیان بویژه شهروندان ولایی باشت تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک ، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین (ع) ، سلام بر دستان بریده سقای کربلا، سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله های کودکان تشنه،سلام بر صبر و دلتنگی های زینب (س) ، سلام بر ندای جاودان ( هل من ناصر ینصرنی) و سلام بر اشک های حضرت صاحب الزمان (عج)

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است.حماسه عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند.آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت.

محرم ماه آگاهی، ماه شکوفایی، ماه سوگواری و ماه عشق است، محرم مدرسه عشق است که باید در آن درس آموخت. کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است و امام حسین(ع) بهترین آموزگاری بود که عملا آموخت تقوا، گوشه نشینی و عزلت از جامعه نیست بلکه موهبتی است که با بصیرت، دانایی و ستیز دائم با هواهای نفسانی و مفاسد اجتماعی به دست می آید.

اینجانبان فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام الحسین (ع) و یاران با وفایش را به عموم شیعیان خصوصا شهروندان مومن، ولایی و سوگوار باشت تسلیت گفته و پیشاپیش از حضور گسترده و مومنانه همشهریان محترم بویژه جوانان با معرفت شهرمان در مراسم سوگواری و مشارکت پر از شور و شعور همه عزیزان در هیات های عزاداری و دسته روی قدردانی می کنیم.

سید رضا حسینی شهردار باشت

و اعضای شورای اسلامی شهر باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید