دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 66130 |
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات  کهگیلویه وبویراحمد در پیامی کسب مقام قهرمانی و مدال طلای علی پیروچ و ۲ مدال برنز سامان پاکباز در رقابتهای دوومیدانی گرند پری مراکش را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدایباشت؛ در پیام تبریک امین براتی معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه وبویراحمد […]

معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات  کهگیلویه وبویراحمد در پیامی کسب مقام قهرمانی و مدال طلای علی پیروچ و ۲ مدال برنز سامان پاکباز در رقابتهای دوومیدانی گرند پری مراکش را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدایباشت؛ در پیام تبریک امین براتی معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه وبویراحمد آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام قهرمانی و مدال طلای علی پیروج در ماده پرتاب نیزه و ۲ مدال برنز سامان پاکباز در رشته های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک رقابتهای دوومیدانی افتخار دیگری را برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد و جامعه دوومیدانی و هیات نابینایان و کم بینایان کشور و استان رقم زد.

این پیروزی و قهرمانی این ۲ ملی پوش کشور و استان را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ،هیات نابینایان و کم بینایان استان ،مربیان ،سرپرستان و خانواده قهرمانان پیروچ و پاکباز تبریک عرض می نمایم.

ضمن تبریک این موفقیت و آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر برای جوانان و نوجوانان و تداوم افتخارآفرینی ورزشکاران استان کهگیلویه وبویراحمد در میادین کشوری و بین المللی، از درگاه ایزدمنان پیروزی‌های جوانان ورزشکار و مومن استان ولایت مدار در میادین بزرگ ورزشی را آرزومندم.

امین براتی
معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید