دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 65947 |
تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند، سید روح الله شاهینی با صدور پیامی هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر را تبریک گفت. در متن  پیام سرپرست فرمانداری باشت آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم نامگذاری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند، سید روح الله شاهینی با صدور پیامی هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر را تبریک گفت.

در متن  پیام سرپرست فرمانداری باشت آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری هفته اول شهریور ماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد وترقی ، عمران وآبادانی و پیشرفت همه جانیه کشور را هموار نموده اند

هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدرمان بویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

در شرایط کنونی کشور لازم است با کار و تلاش بی وقفه و با برنامه ریزی؛ پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا را به پیش برده و امید بخشی را در بین مردم افزایش دهیم. انشااله همچنان شاهد روند خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف به ویژه فرمانداری شهرستان باشت تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان خواستارم.

سید روح الله شاهینی سرپرست فرمانداری باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید