پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2048 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ | ارسال توسط :
۰
4
ارسال به دوستان
پ

پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت به مناسبت ۱۴ تیر، روز شهرداری ها و دهیاری ها به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت حجت الاسلام والمسلمین محمد معتمد فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طی پیامی ۱۴ تیر، روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفتند. متن پیام بدین شرح است: […]

پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت به مناسبت ۱۴ تیر، روز شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت حجت الاسلام والمسلمین محمد معتمد فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طی پیامی ۱۴ تیر، روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز چهاردهم تیرماه تحت عنوان (( روز شهرداری و دهیاری )) در سالنامه رسمی کشور درج گردید.

این اتفاق خجسته باعث شد تا تلاش و کوشش این قشر زحمت کش برای رفاه شهروندان دیده شود و فرصتی برای تقدیر از زحمات ارزشمند این عزیزان باشد .

بدون شک نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر مشارکت شهروندان دنبال می‌کنند.

بدینوسیله ، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی شهردار و پرسنل خدوم شهرداری باشت ، چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها را به خانواده بزرگ شهرداری باشت تبریک عرض نموده ، بهروزی و موفقیت روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد معتمد فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید