دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 65601 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، لطف الله قیصری مسؤل روابط عمومی شهرداری باشت به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت:     در متن پیام تبریک مسؤل روابط عمومی شهرداری باشت آمده است طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در […]

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، لطف الله قیصری مسؤل روابط عمومی شهرداری باشت به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت:

 

 

در متن پیام تبریک مسؤل روابط عمومی شهرداری باشت آمده است

طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند .

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
این روز، یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره ی شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.
روز خبرنگار را به این قشر دلسوز و جسور تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم.

لطف الله قیصری
مسؤل روابط عمومی شهرداری باشت

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید