پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2084 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ | ارسال توسط :
۰
8
ارسال به دوستان
پ

همایش بزرگ حجاب و عفاف درباشت برگزار شد/تصاویر به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش بزرگی در شهرستان باشت با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت : جشن بزرگ حجاب عفاف با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین عصر امروز۱۵ تیر در حسینیه مرحوم […]

همایش بزرگ حجاب و عفاف درباشت برگزار شد/تصاویر

به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش بزرگی در شهرستان باشت با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت : جشن بزرگ حجاب عفاف با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین عصر امروز۱۵ تیر در حسینیه مرحوم کرمی برگزار شد.
در این مراسم نادر گرامی رئیس هیئات مذهبی شهرستان باشت ضمن خیر مقدم به شرکت کنند گان در این همایش گفت : جا دارد از حوزه بسیج حضرت زهرا (س) برای برگزاری این همایش تشکر کنم که این فرهنگ با ارزش را در شهرستان اجرا کردند.
وی گفت: در هفته حجاب و عفاف برنامه های مختلفی صورت گرفته که مهترین این برنامه ها پیاده روی -ایجاد نمایشگاه فرهنگ حجاب وعفاف- غبار روبی گلزار شهدای شهرستان خواهد بود.
گرامی افزود: در ادامه برنامه درروز جمعه استقبال از خادمین حضرت امام رضا (ع) را خواهیم داشت که از چهار راه کتاب تا محل برگزاری نماز جمعه در مسجد النبی این برنامه معنوی ادامه خواهد داشت.
سخنران این همایش حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب بلادی امام جمعه موقت باشت بود که ضمن گرامی داشت هفته حجاب وعفاف هفته گرامت گفت: ما دو نوع حجاب بیشتر نداریم یا اینکه طرف حجاب دارد یا بی حجاب است و چیزی بعنوان بد حجاب نداریم پس باید در پوشش هایمان دقت کنیم.
وی در احادیث ما هست که در آخر زمان زنانی پیدا می شوند که برهنه می باشند و از دین خارج می شوند در فتنه ها داخل هستند و به سوی شهوات و لذتها حرکت می کنند.
وی افزود: خواهران و برادران کسانی که توفیق ندارند دراین جلسات شرکت کنند حتما آنها را دعوت کنید تا در این محافل شرکت کنند تا بلکه تحت تاثیر قرار گیرند و به طرف حجاب بیایند. گفتی این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ؛ هیئات مذهبی شهرستان ؛ فرمانداری ؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اداره اوقاف شهرستان با حوزه بسیج حضرت زهرا( س) همکاری داشتند. در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان خانم اهدای شد.
انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید