دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 60074 |
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر انجام شد؛ همایش بزرگ پیاده روی در بوستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم ومسولان در شهر بوستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، به مناسبت گرامیداشت میلاد مولود […]

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر انجام شد؛

همایش بزرگ پیاده روی در بوستان

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم ومسولان در شهر بوستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، به مناسبت گرامیداشت میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم وجمعی از مسولان از بخشداری بوستان به طرف کوه قرق در شهر بوستان برگزار شد.

سعید صالحی بخشدار بوستان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع ) و روز پدر گفت برگزاری چنین برنامه‌هایی را در توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط دربین جوانان و خانواده‌ها موثردانست و از همه شرکت کنندگان ومسولین که در اجرای این همایش پیاده‌روی مشارکت فعال داشتند قدر دانی کرد و به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: مهمترین مسئله در انتخابات حضور حداکثری مردم است که باعث تقویت نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد و از آحاد مردم خواست همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خود بازهم حماسه آفرینی کنند و ایران عزیز را مثل گذشته سربلند کنند.

مسوول اداره تبلیغات اسلامی باشت هم که در این همایش حضور داشت با عرض تبریک به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر، اجرای این برنامه ها را موجب ایجاد نشاط و سلامتی فردی و اجتماعی دانست.
حجت‌الاسلام محمود اندیشه افزود حضور قشرهای مختلف و خانواده ها در کنار هم و طی مسیر به صورت پیاده فرصتی است برای برقراری ارتباط اجتماعی و اطلاع از احوال همدیگر در فضا و موقعیت متفاوت که قطعا می تواند برای رشد اجتماعی و ایجاد روحیه و نشاط جامعه مفید واقع شود که از شهروندان شرکت کننده و همچنین بخشدار بوستان ، دفتر امام جمعه، امام جماعت شهر بوستان، حوزه امام علی علیه السلام ، گروه جهادی شهید حسینی، پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی شهر بوستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره ورزش و جوانان ، نیروی انتظامی، هلال احمر به عنوان بانیان این همایش قدر دانی و تشکر داریم.

حسن حضرتی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر بوستان گفت: مهم ترین نهاد در ایجاد نشاط اجتماعی، مجموعه ورزش و جوانان است ، چرا که مجموعه مخاطب و هدف ورزش و جوانان گروهی از افرادی می باشند که همواره به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستند.
وی افزود: ورزش در بحث هویت آفرینی و افتخار آفرینی ملی و همچنین کاهش التهاب و نگرانی از سطح جامعه نقش بسزایی دارد.
حضرتی نژاد خاطر نشان کرد: توجه به بحث ورزش‌های همگانی بواسطه در دسترس بودن و هزینه کم و همچنین توسعه ورزش های بومی و محلی می تواند در راستای افزایش شادابی و نشاط افراد جامعه موثر باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان باشت بیان داشت: منش، اخلاق و بزرگواری مردم شهرستان و بویژه جامعه ورزشکاران شهرستان سبب شده است تا حتی کمترین حاشیه ممکن در حوزه ورزش و جوانان در باشت وجود نداشته باشد.
وی تصریح کرد: وجود ظرفیت ارزشمند و غنی در حوزه ورزش و جوانان شهرستان با گستره وسیع مخاطبان و جامعه هدف بزرگ، می تواند با استفاده از نشاط و شادابی موجود در این بخش در امر انتخابات نیز نقش آفرینی مطلوب داشته باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: مجموعه اداره شهرستان ورزش و جوانان ، بهترین و بزرگترین‌ زنجیره ارتباطی را در کف جامعه با اقشار مختلف مردم دارد، لذا می توان با استفاده از این ظرفیت طی برگزاری نشست های تبیینی در عمل به تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات، بهره برداری مناسب بعمل آورد.
در پایان همایش به افراد حاضر در این همایش با قید قرعه به تعداد ۵۵نفرهدیایی داده شد.
پایان پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید