جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 64764 |
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نشست توجیهی ««آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» در باشت برگزار شد نشست توجیهی آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» با حضور کارشناسان قرآنی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در اداره تبلیغات اسلامی باشت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی […]

نشست توجیهی ««آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» در باشت برگزار شد

نشست توجیهی آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» با حضور کارشناسان قرآنی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در اداره تبلیغات اسلامی باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت در این جلسه بیان کرد: امروزه روش مقابله دشمن استفاده از جنگ نرم است. دشمن می‌خواهد با استفاده از جنگ ترکیبی به مؤلفه‌های توحیدی و قرآنی خدشه وارد کند، لذا یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث پیشگیری و موجب تعالی و تحول در متن جامعه شود توجه به مؤلفه‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام اندیشه با بیان‌ اینکه دشمن سبک زندگی و ارزش‌ها را در جامعه عوض می‌کند و باید با این تهدید به‌صورت جدی مقابله کرد، افزود: امروزه پرداختن به مبانی قرآنی در متن جامعه دچار مهجوریت شده، لذا عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری و مؤلفه‌های تمدن‌ساز قرآنی در حوزه‌های مختلف باید بسط و گسترش پیدا کند و ضروت دارد این اقدام توسط جامعه قرآنی شکل بگیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت با بیان‌ اینکه جنگ ترکیبی دشمن با جهاد‌تبیین خنثی می‌شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب «جهاد تبیین» را یک فریضه اعلام کردند که این مسئله حجت را بر همگان تمام کرد و کسانی که صاحب منبر، تریبون و افسران جنگ نرم در فضای مجازی هستند، وظیفه سنگینی را به عهده دارند.

وی بیان کرد: به همت جامعه قرآنی شبکه منسجمی از فعالان و حافظان قرآن شگل گرفته که در این سامانه حفاظ برای رصد و پایش فعالیت خود ثبت نام کرده و در دوره عمومی و تخصصی حفظ قرآن کریم شرکت می‌کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید