پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 7228 |
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

ایمان حضرتی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان فصل پاییز امسال ۱۹۲ هزار و ۶۲۵فقره ترافیک وارده مرسولات پستی در گچساران جابه جا شده است در حالی که مدت مشابه پارسال۱۲۲هزار و۴۵۰ فقره ترافیک وارده در این شهرستان ثبت شده بود. وی گفت:امسال همچنین ۷۰هزار مرسوله صادره از […]

ایمان حضرتی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان فصل پاییز امسال ۱۹۲ هزار و ۶۲۵فقره ترافیک وارده مرسولات پستی در گچساران جابه جا شده است در حالی که مدت مشابه پارسال۱۲۲هزار و۴۵۰ فقره ترافیک وارده در این شهرستان ثبت شده بود.

وی گفت:امسال همچنین ۷۰هزار مرسوله صادره از گچساران ثبت شد در حالی که مدت مشابه پارسال ۶۲هزار و ۷۰۰ مرسوله پستی صادره در این شهرستان گزارش شده بود.

حضرتی نژاد همچنین از افزایش چشمگیر خریدهای اینترنتی در گچساران خبر داد و افزود: تا پایان آذر ماه امسال ۱۰هزار مرسوله پستی خریدهای اینترنتی در این شهرستان به متقاضیان تحویل داده شد در حالی که مجموع خریدهای اینترنتی سال گذشته ۶ هزار و۸۰۰ مورد بود.

وی ادامه داد: امسال ۴۱ مرسوله پستی از این شهرستان به کشورهای خارجی پست شد.

وی تاکید کرد: سوغات و هدایای محلی گچساران مانند دست بافته های صنایع دستی مهمترین مرسوله های پستی ارسال شده به خارج از کشور در این شهرستان بوده است.

حضرتی نژاد بیان کرد: ۲۹ نیروی انسانی در شرکت پست این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که پنج نفر از آنان برای ارسال مرسوله های پستی مناطق روستایی فعالیت می کنند.

مدیراداره پست گچساران گفت: خدمات شرکت پست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می شود.

وی حفظ رضایتمندی مشتریان و همچنین همکاری با بانک ها برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه ها در راستای حذف تردد های زائد را از دیگر خدمات اداره پست گچساران در سال جاری ذکر کرد.

حضرتی نژاد بیان کرد:یکی از مشکلات توزیع مدارک خودرویی و هویتی نداشتن آدرس،شماره تماس و کد پستی است که در این راستا جهت کاهش برگشتی مرسولات نشست هایی با پلیس راهور و دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ انجام شد.

مدیر اداره پست گچساران ادامه داد:شبکه پست به عنوان یک نهاد ارتباطی در همه ادوار تاریخ متناسب با نیازهای روز جوامع نقش زیربنایی در توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی ملل ایفا کرده و امروز با وجود پیشرفت و تعدد دیگر نهادهای ارتباطی ،پست در جهان صنعتی و ارتباطی نقش ویژه ای دارد و به عنوان بازوی صنعت مطرح می شود.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید