پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 7218 |
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سید سالم نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آن عده از نویسندگان مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون موفق به ارسال آثار به جایزه ادبی ملی «یوسف» نشده‌ اند می‌ توانند تا زمان اعلام شده نسبت به این کار اقدام کنند.  وی افزود: آثار نویسندگان کهگیلویه و […]

سید سالم نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آن عده از نویسندگان مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون موفق به ارسال آثار به جایزه ادبی ملی «یوسف» نشده‌ اند می‌ توانند تا زمان اعلام شده نسبت به این کار اقدام کنند. 

وی افزود: آثار نویسندگان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در جایزه ادبی ملی «یوسف» هستند باید به دبیرخانه استانی مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان به نشانی یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک هشت، یا به آدرس پست الکترونیکی این اداره ‌کل bonyadyasouj۲۰۱۵@gmail.com و یا از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۲۱۶۷۳۰۷۳۶ ارسال شود. 

مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع اصلی داستان ‌های ارسالی از سوی نویسندگان کشور و این استان به جایزه ادبی ملی «یوسف» باید دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و عبرت‌ های مقاومت و بیداری اسلامی باشد. 

نظری عنوان کرد: بخش ویژه جایزه ادبی ملی «یوسف» با موضوع مدافعان سلامت همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می ‌شود. 

وی ابراز داشت: تعداد صفحه ‌های آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» از سوی نویسندگان کشور و کهگیلویه و بویراحمد نباید از ۱۵ صفحه (حدود چهار هزار کلمه) بیشتر باشد.   

مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» نباید پیش از این در کتاب، نشریه، سایت و یا پایگاه اطلاع ‌رسانی کشوری و استانی چاپ و منتشر شده باشد. 

نظری اظهار داشت: آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» باید به صورت تایپی و در ۲ قالب وُرد و پی.دی.اف  ارسال شود و برای ارسال نیز هیچ محدودیتی از نظر تعداد برای نویسندگان کشور و کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد. 

وی افزود: باید نام، نام خانوادگی، سال تولد، میزان تحصیلات، نشانی محل سکونت، شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی نویسندگان آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» در انتهای آنها درج شود.  

مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توجه به ویژگی ‌های بومی، پرداختن به حماسه‌ آفرینی‌ های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، حرم و سلامت و استفاده از زبان و گویش‌ های محلی و منطقه‌ ای امتیاز ویژه ای در جایزه ادبی ملی «یوسف» دارد. 

نظری عنوان کرد: زمان برگزاری آیین پایانی و اعلام برگزیدگان این دوره از جایزه ادبی ملی «یوسف» بهمن ماه امسال بوده و جوایز آن نیز شامل نفر اول ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم نیز ۱۰ میلیون ریال است. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب  کرده است. 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید