پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 56616 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مسئول رابطه عمومی شهرداری باشت خبر داد: شهرداری امسال به نحو احسن آماده خدمت به عزاداران حسینی است مسول روابط عمومی شهرداری باشت، با اشاره به افزایش خدمات ارائه شده به عزاداران حسینی گفت تمامی مجموعه خدمات شهرداری باشت آماده ارائه خدمات به سوگواران سرور و سالار شهیدان است وی از افزایش اکیپ‌های سیار و […]

مسئول رابطه عمومی شهرداری باشت خبر داد:
شهرداری امسال به نحو احسن آماده خدمت به عزاداران حسینی است

مسول روابط عمومی شهرداری باشت، با اشاره به افزایش خدمات ارائه شده به عزاداران حسینی گفت تمامی مجموعه خدمات شهرداری باشت آماده ارائه خدمات به سوگواران سرور و سالار شهیدان است وی از افزایش اکیپ‌های سیار و نیرو‌های خدماتی این شهرداری همزمان با روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،لطف الله قیصری با تاکید بر همکاری با هیأت مذهبی و جایگاه‌های سطح شهر بر افزایش اکیپ‌های سیار و نیرو‌های خدماتی شهرداری باشت طی امروز و فردا خبر داد.

وی، ارتباط نزدیک و حضور دائم در جایگاه‌های سطح شهر را از برنامه‌های اصلی حوزه خدمات شهری و نیروهای خدم شهرداری دانست و می گوید: مجموعه شهرداری امسال به نحو احسن آماده خدمت به عزاداران حسینی است.

مسئول رابطه عمومی شهرداری باشت گفت: واحدهای شهرداری از جمله ایستگاه آتش نشانی، فضای سبز و با هماهنگی واحد خدمات شهری در آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی هستند

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید