پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 58729 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فیلم کوتاه داستانی “شروه ماهرخ” در باشت کلید خورد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: فیلم کوتاه داستانی “شروه ماهرخ” در این شهرستان کلید خورد. به گزارش پایگاه خبری صدای باشت، با حضور امام جمعه و فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش باشت ساخت فیلم کوتاه داستانی با نام شروه ماهرخ در […]

فیلم کوتاه داستانی “شروه ماهرخ” در باشت کلید خورد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: فیلم کوتاه داستانی “شروه ماهرخ” در این شهرستان کلید خورد.
به گزارش پایگاه خبری صدای باشت، با حضور امام جمعه و فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش باشت ساخت فیلم کوتاه داستانی با نام شروه ماهرخ در این شهرستان آغاز شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در حاشیه آغاز تصویربرداری این فیلم کوتاه، اظهار داشت: فیلم کوتاه داستانی با نام شروه ماهرخ با موضوع دختری شروه‌خوان بوده که قرار است ازدواج کند و در روز عروسی وی مادر یکی از اهالی روستا فوت می‌کند و دختر مرحومه از او می‌خواهد که برای مادرش شروه‌خوانی کند که با مخالفت ماهرخ روبرو می شود و….

پرویز مددی با اشاره به اینکه کارگردان این فیلم کوتاه داستانی خلیل عمران‌پور و تهیه‌کننده آن مهدی موسوی است، افزود: دیگر عوامل این فیلم کوتاه از تهران، دهدشت و باشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این فیلم کوتاه داستانی مرضیه درویش‌پور، اکرم پورناصر، احمد بازپور، مومن کریمی، هستی داریوشی و اسما عباسی ایفای نقش می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت عنوان کرد: علی طباطبایی تصویربردار، حمیدرضا نیک‌خواه صدابردار، امیرحسین جمالی دستیار صدابردار و فرشاد حاتمی‌کیا دستیار تصویربردار این فیلم کوتاه داستانی هستند.

مددی گفت: این فیلم کوتاه داستانی با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وحمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،فرمانداری ،دفتر امام جمعه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باشت ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید