یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 65262 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عضوشورای شهرباشت: دولت چهاردهم باید اعتماد مردم به حاکمیت را تقویت کند. عضو شورای شهر باشت گفت: دولت چهاردهم باید اعتماد مردم به حاکمیت و اقتصاد کشور را تقویت کند و موجب انسجام داخلی میان مردم شود. ایمان کرمی اظهار کرد: ما مدیون خون شهدایی هستیم که برای عزت و اقتدار کشور، از جان خود […]

عضوشورای شهرباشت:

دولت چهاردهم باید اعتماد مردم به حاکمیت را تقویت کند.

عضو شورای شهر باشت گفت: دولت چهاردهم باید اعتماد مردم به حاکمیت و اقتصاد کشور را تقویت کند و موجب انسجام داخلی میان مردم شود.

ایمان کرمی اظهار کرد: ما مدیون خون شهدایی هستیم که برای عزت و اقتدار کشور، از جان خود گذشتند و جان خود را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

رئیس شورای شهرستان باشت بیان کرد: امنیت، آرامش، رفاه و موفقیت‌های امروز کشور در سایه رشادت‌ها و مقاومت‌های به دست آمده از خون شهدایی است که نام و آوازه ایران و ایرانیان را طنین اندازه کردند و پرچم پرافتخار ایران را به اهتزار درآوردند.

وی افزود: دولت چهاردهم باید اعتماد مردم به حاکمیت و اقتصاد کشور را تقویت کند و موجب انسجام داخلی میان مردم شود.

این مسؤول تاکید کرد: عمل به وعده‌ها، حل چالش‌ها و مشکلات داخلی و خارجی، صداقت در گفتار و رفتار، حضور مستمر و مؤثر در بین مردم می‌تواند اعتماد مردم را نسبت به دولت و نظام بالا ببرد.

کرمی خاطرنشان کرد: حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان و بخش خصوصی تقریباً مغفول مانده است و تاکنون در کشور نتوانسته ایم از این منبع عظیم مردمی استفاده کنیم و و برای جذب سرمایه و رونق تولید برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: دولت آینده باید بتواند سفره مردم را رنگین‌تر، فضای تولید و اشتغال را وسیع‌تر و محیط کسب‌وکار را مناسب‌تر کند، مسائل، مشکلات و ریسک‌های ناشی از فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری را کاهش و جذب سرمایه داخلی و خارجی را افزایش دهد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید