پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2147 |
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۵۵ | ارسال توسط :
۰
6
ارسال به دوستان
پ

عدم استقبال مسئولان، از همایش عفاف و حجاب در گچساران همایش حجاب وعفاف درگچساران، بدون حضور مسئولان این شهرستان، با استقبال کمی مواجه شد. پایگاه خبری،تحلیلی صدای باشت ”همایش حجاب و عفاف”با حضور خانم سیده زهرا حسینی کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل، ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش، کارشناسان امور بانوان مناطق ۱۳ گانه […]

عدم استقبال مسئولان، از همایش عفاف و حجاب در گچساران
همایش حجاب وعفاف درگچساران، بدون حضور مسئولان این شهرستان، با استقبال کمی مواجه شد.

پایگاه خبری،تحلیلی صدای باشت ”همایش حجاب و عفاف”با حضور خانم سیده زهرا حسینی کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل، ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش، کارشناسان امور بانوان مناطق ۱۳ گانه استان،مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان، در باشگاه فرهنگیان گچساران، برگزار گردید.

برپایه این گزارش:در این جلسه ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش در سخنانی ؛ حجاب و عفاف را جزء فرهنگ اصیل ایرانیان دانست، و بیان داشت: حجاب و عفت، قدمت دیرینه ای در جامعه ایرانی دارد؛ و حجاب وعفاف تنها مختص به زنان نیست وبر همین اساس از فرهنگیان مرد هم در برنامه دعوت نمودیم.

وی در ادامه بابیان اینکه اگر بخواهیم جوانان را به حجاب سوق دهیم، بهترین این است که با زبانی خوش و بدون تحکم آنهارا تشویق به حجاب نماییم.

مقیمی، در پایان از مسئولان، بدلیل حضور نیافتن درهمایش عفاف وحجاب، گلایه کردند.

در ادامه خانم سیده زهرا حسینی کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل در سخنانی گفت: حجاب و عفاف مختص زنان نیست و نه تنها در دین اسلام، بلکه در دنیای غرب و در زمان های قدیم حجاب و عفت رواج داشت و امروزه بانوان با حفظ حجاب و کرامت انسانی در جامعه مسئولیت های اجتماعی را عهده دار می باشند.

براساس این گزارش، همایش حجاب وعفاف بااقبال خوبی از طرف مسئولین برخوردارنبود؛ حتی جای خالی دست اندرکاران فرهنگی شهردر این جلسه بخوبی نمایان بود.

درجامعه ای همانند شهرستان گچساران، جا دارد مسئولان استانی و شهرستانی جهت ترویج وارتقا فرهنگ حجاب وعفاف قدمهای موثرتری در این راستا بردارند.

ابتدایی ترین قدم از آنجا شروع خواهد شد که با همکاری ومشارکت درهمایشی بنام حجاب وعفاف، این مسئله مهم آسیب شناسی شده وبا راهکارهای عملی وقابل دسترس، سعی در اشاعه وترویج فرهنگ عفاف وحجاب دربین همه اقشار جامعه بالاخص دانش آموزان نمایند.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید