دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 65925 |
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، سید رضا حسینی شهردار باشت گفت: از آقای رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که در تشکیل کابینه به وعده خود که کابینه، مظهر وفاق ملی خواهد بود عمل کرد. متن پیام شهردار باشت به شرح زیر است. بسم الله الرحمن الرحیم. ضمن تشکر وسپاس فراوان از ریاست محترم جمهوری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، سید رضا حسینی شهردار باشت گفت: از آقای رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که در تشکیل کابینه به وعده خود که کابینه، مظهر وفاق ملی خواهد بود عمل کرد.
متن پیام شهردار باشت به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم.

ضمن تشکر وسپاس فراوان از ریاست محترم جمهوری اسلامی بخاطر وفای به عهد خود به شعار ” کابینه وفاق ملی” که برخلاف روند دولتهای گذشته در یک حرکت بی سابقه افرادی بدون حاشیه وکاری وسلایق سیاسی مختلف را انتخاب کرده اند بابت انتخاب نخبه جوان هم استانی دکتر ستار هاشمی افتخار استان وکشور صمیمانه وخالصانه از جناب اقای دکتر پزشکیان ریس جمهور با صداقت و متعهد ومتدین تقدیر وتشکر ویژه داریم درامتداد این حرکت شایسته از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با رای اعتماد قاطع این جوان شایسته و علمی تخصصی را برگزینند..از نمایندگان شریف استان نیز استدعا داریم با رایزنی ولابی با دیگر همکاران خود این عزیز هم استانی را حمایت نمایند.

بار دیگر از ریاست محترم جمهور که گام اول یعنی انتخاب کابینه را با صداقت و تعهد به شعار انتخاباتی شان بدون تاثیر پذیری محض از لابی های قدرت وبراساس باور عمیق خود وبرمبنای سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ورهنمودهای مقام معظم رهبری و اعتقاد به نظرات مردمی برخلاف همه دولتهای پس از انقلاب با موفقیت به سرانجام رساندند خالصانه تقدیر وتشکر نماییم و این وفاق ملی را به ملت ایران تبریک وتهنیت عرض می کنیم.

سیدرضاحسینی خادم مردم شریف باشت( شهردار باشت)

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید