پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 7216 |
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سید اسدالله هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روش انجام این سرشماری از طریق مشاهده مستقیم با استفاده از دوربین و تلسکوب و مکان آن نیز شامل منابع آبی اعم از رودخانه ها، دریاچه پشت سدها، آبگیرها و تالاب‌ های کهگیلویه و بویراحمد است.  وی افزود: بر اساس این […]

سید اسدالله هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روش انجام این سرشماری از طریق مشاهده مستقیم با استفاده از دوربین و تلسکوب و مکان آن نیز شامل منابع آبی اعم از رودخانه ها، دریاچه پشت سدها، آبگیرها و تالاب‌ های کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی افزود: بر اساس این سرشماری علاوه بر پایش منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد سلامت و روند تغییرات جمعیتی پرندگان مهاجر، آبزی و کنارآبزی در استان نیز بررسی می شود. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه ساله پرندگان بومی و مهاجر به رودخانه ها، دریاچه پشت سدها، آبگیرها و تالاب‌ های استان مهاجرت کرده و تا زمانی که شرایط اقلیمی مساعد باشد در این مناطق باقی می‌ مانند. 

هاشمی عنوان کرد: منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد مکانی مناسب برای زیست و بازتوانی پرندگان مهاجر، آبزی و کنارآبزی است. 

وی ابراز داشت: امسال با توجه به مساعد بودن شرایط جوی پیش بینی می شود که تعداد پرندگان مهاجر، آبزی و کنارآبزی در کنار منابع آبی این استان نسبت به سال های گذشته افزایش داشته باشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید