دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 66125 |
تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

غلام‌رضا تاج‌گردون راه‌های ارتباطی خود با مردم را اعلام کرد.   نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی برای ایجاد ارتباط با موکلین خود و دریافت نامه ها و درخواست های آنها در فضای مجازی شماره تلفن جدیدی معرفی کرد. تاجگردون در صفحه شخصی خود خطاب به موکلین نوشت؛ […]

غلام‌رضا تاج‌گردون راه‌های ارتباطی خود با مردم را اعلام کرد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی برای ایجاد ارتباط با موکلین خود و دریافت نامه ها و درخواست های آنها در فضای مجازی شماره تلفن جدیدی معرفی کرد.

تاجگردون در صفحه شخصی خود خطاب به موکلین نوشت؛
به نام خدا
قابل توجه موکلین عزیزم
به استحضار میرساند حجم پیامها و نامه های ارسالی شما عزیزان به خط عادی و شخصی اینجانب که قاعدتا کاربرد شخصی ، اداری ، مجلس ، کمیسیون و دیگر موضوعات مرتبط دارد آنقدر زیاد شده که فرصت رویت و خواندن پیام و نامه های شما عزیزان در مدت کوتاه فراهم نمیشود و بعضا در این حجم گسترده پیامهای شما عزیزان بعضا فراموش میشود و موجب شرمندگی من و تاخیر در اجابت درخواست و امر شما میشود و از آنجا که خط شخصی و دیگر امکانات مجازی اینجانب توسط ادمین اداره نمیشود امکان مطالعه و اقدام توسط اینجانب به هیچ وجه امکانپذیر نیست و گاها موجب میشود موضوعات مهم کشوری و استانی و مجلس نیز فراموش شود لذا به استحضار میرساند خط با شماره

۰۹۰۰۱۷۸۶۳۲۰در شبکه های واتساب . تلگرام . ایتا، و بله آماده دریافت تمامی پیامها و ارسال نامه های شماست و مطمئن باشید بسیار سریعتر از آنچه که تصور میکنید رویت، جمع بندی ، اقدام و حتما نتیجه را من ملاحظه خواهم کرد.

خواهشمندم در این خصوص همراهی فرمایید
سپاس از مهر همیشگی شما
قطعا فراموش نمیفرمایید وظیفه من به عنوان وکیل شما انجام وظایف در اسرع وقت با دقت وکیفیت بیشتر و موثرتر است و اولویت بندی و مدیریت و تقسیم کار شرط تحقق این مهم است که شما یقینا همراهی خواهید کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید