جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 65009 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دیدار فرماندار شهرستان باشت با رئیس دادگستری و دادستان به مناسبت هفته قوه قضاییه بمناسبت هفته قوه قضائیه، نادرگرامی به اتفاق سید سجاد حسین پور معاون فرماندار، مهرداد ظفری بخشدار مرکزی ، سعید صالحی بخشدار بوستان، امید احمدی زاده دستار فرماندار با ریاست دادگستری و دادستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

دیدار فرماندار شهرستان باشت با رئیس دادگستری و دادستان به مناسبت هفته قوه قضاییه

بمناسبت هفته قوه قضائیه، نادرگرامی به اتفاق سید سجاد حسین پور معاون فرماندار، مهرداد ظفری بخشدار مرکزی ، سعید صالحی بخشدار بوستان، امید احمدی زاده دستار فرماندار با ریاست دادگستری و دادستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد : نادرگرامی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.فرماندار شهرستان باشت افزود: به‌لطف خدا ، مجموعه دادگستری شهرستان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد. نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: دستگاه قضایی همیشه در بسط و گسترش عدل، تامین و گسترش امنیت، و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال تلاش می کند. اعضای شورای تامین در کنار هم و با دلسوزی و تلاش هدفی جز خدمت خالصانه به مردم این شهرستان ندارند.وی در پایان هدف از این دیدار را تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر و قدردانی از خدمات خالصانه و بی شائبه کلیه عوامل و کارکنان مجموعه قوه قضائیه این شهرستان عنوان کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید