یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 2297 |
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۷:۲۴ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

دو کاندید از یک طایفه، تهدید یا فرصت؟ سیــد سجاد بلادی نژاد روستای دهبزرگ از دیرباز در عرصه هایِ اجتماعی و سیاسی و علمی و مذهبی ظرفیتهای شناخته شده و بالایی داشته است. در طول تاریخ تا کنون، این پتانسیل در شاخصهایِ متعددی خود را نشان داده است. در عصرِ کنونی که مناسبات و تحولاتِ […]

دو کاندید از یک طایفه، تهدید یا فرصت؟

سیــد سجاد بلادی نژاد

روستای دهبزرگ از دیرباز در عرصه هایِ اجتماعی و سیاسی و علمی و مذهبی ظرفیتهای شناخته شده و بالایی داشته است.

در طول تاریخ تا کنون، این پتانسیل در شاخصهایِ متعددی خود را نشان داده است.

در عصرِ کنونی که مناسبات و تحولاتِ سیاسی در همهٔ ابعادِ زندگی ما سایه گسترانده است، روستای دهبزرگ متأثر از اقتضائات موجود، ظرفیتِ فکر و اندیشه بزرگانش را در انتخابات که نمادِ مردم سالاری دینی است به منصهٔ ظهور گذاشته است.

از ملزوماتِ انتخابات موفق، حضور کاندیداهایی متعهد و متخصص و ذی نفوذ در مرکز کشور است که روستای دهبزرگ از این حیث حائزِ ظرفیت ویژه ای است.

تعددِ کاندیداها از یک روستا نه تنها نقطه ضعف و تهدید محسوب نمی شود بلکه مصداقِ بارزی از توانایی و پتانسیلِ بالا در این طایفهٔ خوشنام است.

فرصت بی بدیلی که در پیش رویِ شما مردم شریف شهرستانهایِ باشت و گچساران قرار گرفته است تا گزینه هایِ بیشتر و کارآمدتری برای انتخاب داشته باشید.

*دکتر حاج ریحان محمد پور دهبزرگی* کاندیدای جوان و مشتاقِ خدمت به مردم این دیار است و نسل جوان باید فارغ از پیش داوری ایشان را به درستی بشناسند و عملکرد گذشته و فعلی و شخصیتِ ممتازِ ایشان را به عنوان بخشی از ابزارِ شناختِ دکتر محمد پور لحاظ کنند تا با دیدگاهِ واقعگرایانه ای ایشان را تجزیه و تحلیل کنند.

روندِ فزایندهٔ استقبال از دکتر محمد پور از نظرِ نسبی در طول این چند ماه از هر کاندیدای دیگری بیشتر بوده است و قطعاً با استمرارِ این روند در آیندهٔ نزدیک دکتر محمد پور از طرف مردم باشت و گچساران و طوایف تابعه آن مورد اقبالِ بیشتری قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید