دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 65581 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیام تبریکی، این روز را به اهالی قلم و رسانه استان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن […]

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیام تبریکی، این روز را به اهالی قلم و رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع)و یاران با وفایش و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید والامقام اسماعیل هنیه رهبر مقاومت فلسطین وشهدای مظلوم غزه
‌۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان های آگاه و دانایی است که رزمشان با سلاح  قلم در میدان آگاهی و اندیشه است.

سلاحی که  قرن‌هاست مهمترین ابزار انتقال معانی و مفاهیم ، تفهیم و تفاهم تعادل و تضارب آراست.

خبرنگاران‌ متعهد به راستی چشم بینا و آینه‌ی واقع نمای زمینه و زمانه خویش اند. طلایه دارانی که توسعه و پیشرفت مهمترین دغدغه ذهن و زندگیشان گشته است.

خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند ، که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند . ۱۷ مرداد یادآور بزرگ مردانی چون شهید والامقام«محمود صارمی» است که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده اند.

اینجانب به نمایندگی از سوی خادمیاران حسینی ( ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان اهل قلم ، فرارسیدن روز خبر نگار را به تمامی تلاشگران صادق این عرصه در اقصی نقاط استان تبریک می گویم و امیدوارم در ایفای شایسته مسوولیت خود ، تحت عنایات پروردگار متعال ، همواره کوشا و موفق باشند. از همراهی و اهتمام ویژه آن مجموعه در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات ، خادمیاران حسینی قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشا ،سلامتی توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.

حسن حکمتیان راز

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید